دعوت علمای بحرین به خشم عمومی/ حضور گسترده ملت راه نجات جوانان بی‌گناه است

مردم و شهروندان بحرینی در لبیک به خواسته علمای این کشور مبنی بر اعتراض به احکام اعدام سه جوان بحرینی توسط مقامات آل خلیفه، در مناطق مختلف این کشور راهپیمایی کردند. ب
کد خبر: ۲۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ - 14January 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از شبکه اجتماعی المیدان، مردم و شهروندان بحرین با برپایی راهپیمایی‌های گسترده در مناطق مختلف این کشور به اقدامات آل خلیفه اعتراض کردند.

ده‌ها نفر از مردم بحرین با راهپیمایی در مناطق «ابوصبیع»، «باربار»، «السنابس» و «کرباباد» علاوه بر حمایت از آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، احکام اعدام در حق شهروندان بی‌گناه این کشور را محکوم کردند.

در همین رابطه علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند: ای ملت شریف بحرین برای حفظ جان‌های جوانان بی‌گناه محکوم به اعدام در این محاکمه باطل در تمامی مناطق بحرین دعوت به خشم عمومی را لبیک گویید.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است: خشم شما در راه خدواند و هیبت حضور گسترده شما در دفاع از جان‌ها، امید بخش و تغییر دهنده معادلات و راه نجات جوانان بی‌گناه است. همه ما اگر در انجام این واجب کوتاهی کنیم، در پیشگاه خدواند متعال مسئول هستیم.

تظاهرات مردمی در لبیک به ندای علمای بحرین برای خشم عمومی آغاز شده و به‌طور مستمر در حال قوت گرفتن است.
 
گفتنی است، صبح امروز در تماس‌هایی تلفنی، مقامات امنیتی زندان مرکزی بحرین موسوم به «جو» از تمامی اعضای خانواده‌های سه زندانی بحرین که پیش از این توسط دادگاه قضایی این کشور محکوم به اعدام شده اند، درخواست کرد تا ظهر امروز (شنبه) برای ملاقات آنها در زندان جو حضور پیدا کنند.

این در حالی است که در بحرین هیچ برنامه ملاقاتی با زندانیان در روز شنبه انجام نمی‌گیرد. به همین سبب بیم آن می‌رود که رژیم آل خلیفه در پی اجرای حکم اعدام این افراد باشد.

 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار