دومین نشست باشگاه کتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی؛

دایره المعارف های فلسطین و تاریخ یهودیت و صهیونیسم در بوته نقد

دومین نشست باشگاه کتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی به نقد و بررسی «دایره المعارف مصور فلسطین» و «دایره المعارف تاریخ یهودیت و صهیونیسم» اختصاص دارد.
کد خبر: ۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱ - 19August 2013

دایره المعارف های فلسطین و تاریخ یهودیت و صهیونیسم در بوته نقد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای انقلاب اسلامی، در این نشست که 29 مرداد در آستانه سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط اشغالگران صهیونیست برگزار می شود، علیرضا سلطان شاهی، رئیس مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری و محمدتقی تقی پور، دبیرکل جمعیت حامیان قدس شریف به «نقد محتوایی» این دو دایره المعارف مصور می پردازند.

با توجه به بهره مندی این دو کتاب از تصاویر و گرافیک خاص، سعید فرجی، عکاس و مستندساز و بیژن نجمی، گرافیست، دایره المعارف مصور فلسطین و دایره المعارف تاریخ یهودیت و صهیونیسم را با توجه به جنبه های هنری مورد نقد و بررسی قرارمی دهند.

حامد کفاش، مدیر تولید این دو  دایره المعارف به همراه امیر منصوری و اروند ملا از پژوهشگران این دو اثر از دیگر میهمانان دومین نشست باشگاه کتاب فرهنگ سرای انقلاب اسلامی خواهند بود.

«دایره المعارف مصور فلسطین» و «دایره المعارف مصور تاریخ یهودیت و صهیونیسم» پرفروش ترین کتاب های حوزه فلسطین در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بوده اند که با روایتی مصور از سیر تاریخی یهودیت و پیدایش صهیونیسم و فلسطین سعی دارند مخاطب را در فضای متن قرار داده و با تصویر سازی ذهنی با خود همراه کنند.

این نشست سه شنبه 29 مرداد ساعت 17 با حضور فعالان حوزه فلسطین و پژوهشگران موضوع مقاومت و انتفاضه در محل فرهنگ سرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 9-55419057 تماس بگیرید یا به نشانیwww.enghelab.farhangsara.irمراجعه کنید.

نظر شما
پربیننده ها