مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

کردستان قدمگاه شهدای گمنام می شود

سرهنگ شرفبیانی از برگزاری مراسم استقبال و بدرقه تعدادی از شهدای تازه تفحص شده از طریق مرز باشماق استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 15January 2017
به گزارش دفاع پرس از سنندج، سرهنگ پاسدار محمدرضا شرفبیانی در جلسه ستاد هماهنگی ویژه برنامه استقبال از شهدای تازه تفحص شده اظهار داشت: سبقه استان کردستان در مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام سبقه روشن و پرافتخاری است.

وی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد، در مورخه 95/11/5 استان کردستان از طریق «مرز باشماق» میزبان تعدادی از شهدای تازه تفحص شده باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در ادامه گفت: پس از انجام مراحل تشریفات و تحویل پیکر شهدا در مرز باشماق، شهدا توسط خودروهای مخصوص به سنندج منتقل خواهند شد.

وی در تشریح ویژه برنامه های در دست اقدام مراسم استقبال از شهدا اظهار داشت: مراسم استقبال از ابدان مطهرشهدای تازه تفحص شده پس از انتقال به سنندج در دو مرحله صورت خواهد گرفت،ابتدا پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده از مقابل لشکر 28 پیاده کردستان تا مسجد جامع تشیع وسپس ویژه برنامه شبی با شهدا با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج پس از نماز مغرب وعشاءبرگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان مراسم ،مسئولین حاضر درجلسه قول مساعد جهت بکارگیری تمام ظرفیت های سازمان مربوطه در راستای  حسن انجام مراسم استقبال وبدرقه کاروان شهدا را دادند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار