مدیران باغ موزه دفاع مقدس با خانواده اولین شهید ارمنی دیدار کردند

سردار جواد خضرایی و سردار علی فضلی با خانواده شهید «زوریک مرادیان» دیدار کردند.
کد خبر: ۲۲۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ - 15January 2017
مدیران باغ موزه دفاع مقدس با خانواده اولین شهید ارمنی دیدار کردندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به مناسبت آغاز سال نو میلادی، سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و نایب رییس هیات مدیره باغ موزه دفاع مقدس با خانواده شهید «زوریک مرادیان» اولین شهید ارمنی دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور کشیش مسروپ راطوسیان و جمعی از اعضای انجمن خلیفه گری ارامنه برگزار شد سردار جواد خضرایی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهید مرادیان از آمادگی باغ موزه دفاع مقدس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ادیان توحیدی بویژه شهدای مسیحی خبر داد و گفت: این گونه برنامه ها موجب همدلی و اتحاد بین ملت ایران می شود.

در ادامه، سردار فضلی ضمن ابراز ابلاغ پیام جمعی از همرزمان خود به خانواده شهید مرادیان در سخنانی اظهار کرد: مادر شهید مرادیان اگر چه در طول زندگی مصائب زیادی را تحمل کرده است ولی در پیشگاه خداوند آزمونی موفق داشته و در نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردار است.

مادر شهید مرادیان نیز گفت: ما جزو ملت ایران هستیم و کشور را از خودمان می دانیم و ارامنه در خدمت حفظ استقلال و امنیت کشور هستند.

برپایه این گزارش جامعه مسیحی در طول هشت سال دفاع مقدس حدود 120 نفر را تقدیم عزت و استقلال کشور کرده اند و در طول هشت سال حدود 17 هزار نفر از این عزیزان عازم مناطق عملیاتی شده اند.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار