سردار اشتری در دیدار با رییس پلیس فدرال آلمان پیشنهاد داد؛

استقرار افسران رابط در ايران و آلمان/ ايران سردمدار مقابله با تروريسم و مواد مخدر است

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با رییس پلیس فدرال آلمان پیشنهاد استقرار افسران رابط در ایران و آلمان را ارائه داد و گفت: آماده‌ايم با برگزاری دوره‌های آموزشی، کارآگاه‌های تخصصی و... همکاری‌های دو جانبه را تقويت کنيم.
کد خبر: ۲۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 15January 2017
استقرار افسران رابط در ايران و آلمان/ ايران سردمدار مقابله با تروريسم و مواد مخدر استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتري» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ديدار با رئيس پليس فدرال آلمان و هيأت همراه اظهار کرد: اميدوارم اين ديدار و نشست در راستاي تداوم تعاملات پليس جمهوري اسلامي ايران و آلمان باشد.

وي با بيان اينکه پليس ايران از تجربه و دانش مطلوبي برخوردار است، افزود: آماده انتقال تجربيات و دانش پليسي خود به ساير کشورهاي دوست از جمله آلمان هستيم.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: پليس حافظ امنيت مردم و جامعه است و تعاملات منطقه‌اي و فرا منطقه‌اي مي‌تواند در تقويت اين امنيت موثر واقع شود.

وي اشاره کرد: امروز پليس جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک پليس پيشرفته در دنيا مطرح است و اين مهم را مرهون هدايت‌هاي مقام معظم رهبري و مجاهدت و تلاش‌هاي همکارانم در سراسر کشور هستيم. پليس جمهوري اسلامي ايران در برخورد با جرايم به ويژه جرايم سازمان يافته عزم و اراده ويژه‌اي دارد.

سردار اشتري اشاره کرد: دو کشور ايران و آلمان ظرفيت و قابليت مطلوبي در برخورد با جرايم دارد و بايد با تداوم تعاملات و انتقال تجربيات در برخورد با جرايم موفق‌تر از گذشته عمل کنيم.

وي افزود: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ثابت کرده با تمام توان و تجهيزات در راستاي مقابله با باندهاي توزيع و توليد مواد مخدر اقدام کرده و نشانگر اين ادعا نيز تقديم شهداي بسياري در عرصه مقابله با مواد مخدر است.

اين مقام ارشد انتظامي، خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران سردمدار مقابله با تروريسم و مواد مخدر است و همه کشورهاي دنيا از تلاش‌هاي جمهوري اسلامي ايران در راستاي مبارزه با تروريسم و مواد مخدر منتفع مي‌شوند.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه با بيان اينکه تأکيد مقام معظم رهبري به نيروهاي پليس تکريم شهروندان با اقليت ها و مذاهب گوناگون است، افزود: پليس اخلاق مداري را سرلوحه فعاليت‌هاي خود قرار داده است و اعتماد خوبي از سوي مردم به نيروي انتظامي وجود دارد، همواره فرماندهان، مديران و کارکنان نيروي انتظامي مورد احترام مردم هستند.

اين مقام عالي انتظامي تأکيد کرد: تلاش نيروي انتظامي توسعه و تقويت امنيت و آسايش مردم است.

وي همچنين پيشنهاد استقرار افسران رابط پليس در دو کشور ايران و آلمان را مطرح کرد و گفت: اين مهم نيز در تقويت همکاري و تعاملات پليسي ايران و آلمان موثر خواهد بود.

سردار اشتري ضمن اعلام آمادگي براي انتقال دانش و تجربه پليس ايران به آلمان گفت: ما نيز از دريافت تجربيات و دانش پليس آلمان استقبال مي‌کنيم و آماده‌ايم با برگزاري دوره‌هاي آموزشي، کارآگاه هاي تخصصي و... همکاري‌هاي دو جانبه را تقويت کنيم.

گفتني است، در پايان اين ديدار هدايايي به رسم يادبود از سوي فرمانده ناجا به رئيس پليس فدرال آلمان و هيأت همراه تقديم شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار