دیتر رومن:

اقدامات پليس ايران در مبارزه با مواد مخدر، حافظ جوانان و کودکان آلمانی است

رییس پلیس فدرال آلمان گفت: اقدامات پليس ايران در مقابله با مواد مخدر، جوانان و کودکان آلمانی را نيز در برابر مواد مخدر حفظ می‌کند.
کد خبر: ۲۲۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ - 15January 2017
اقدامات پليس ايران در مبارزه با مواد مخدر، حافظ جوانان و کودکان آلمانی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «ديتر رومن» ریيس پليس فدرال آلمان در حاشيه ديدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگاران گفت: اين اولين بار است که به کشور ايران سفر مي‌کنم و طي بازديد از مجموعه پليس ايران به ويژه مرزباني دريافتم که نيروي انتظامي و پليس ايران قابليت‌ها و توانمندي‌هاي مثال زدني دارد.

وي با اشاره به بازديد از مرزهاي جنوب شرقي ايران، اظهار کرد: امنيت مطلوبي در مرزهاي ايران حاکم است و به عينه ديدم نيروي انتظامي با چه تلاش و تخصصي در راستاي تأمين امنيت مردم کشورش تلاش مي‌کند.

ریيس پليس فدرال آلمان با اشاره به اينکه شاهد از خودگذشتگي نيروهاي پليس ايران را در راستاي مبارزه با مواد مخدر بودم، افزود: اقدامات پليس ايران در مقابله با مواد مخدر، جوانان و کودکان آلماني را نيز در برابر مواد مخدر حفظ مي‌کند.

وي با تأکيد بر تداوم تعاملات پليسي با ايران عنوان کرد: اين نشست آغاز و تداوم همکاري‌ها با پليس ايران است و چشم انداز خوبي براي اين همکاري‌ها پيش بيني مي‌کنم و اميدوارم به راه حل‌هاي خوبي در خصوص مقابله با جرايم برسيم.
 
رومن همچنین در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به توانمندي‌هاي پليس جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: در بازديدي که از مجموعه‌هاي مختلف پليس ايران به ويژه فعاليت‌هاي مرزي داشتم حقيقتا توانمندي، ظرفيت و دستاورد مثال زدني پليس ايران را مشاهده کردم.

وي با بيان اينکه پليس ايران دانش و تخصص مثال زدني دارد، تأکيد کرد: بايد از دانش و توانمندي پليس ايران بهره‌مند شويم و تعاملات پليسي بين دو کشور ايران و آلمان را تقويت کنيم.

رئيس پليس فدرال آلمان با بيان اينکه تلاش پليس ايران در راستاي مبارزه با جرايم به ويژه مواد مخدر مثال زدني است، گفت: در بازديدي که از مرز مشترک ايران و افغانستان داشتم تلاش ‌هاي پليس ايران را در راستاي مقابله با مواد مخدر ديدم و معتقدم از نتايج اين تلاش‌ها کشور من نيز بهره خواهد برد؛ مقابله ايران با مواد مخدر به نوعي جوانان و کودکان آلماني را نيز در برابر اين معضل محافظت مي‌کند.

دکتر رومن ادامه داد: انگيزه بسيار بالا و ارتباطات مطلوب انساني در ميان نيروهاي پليس ايران مشهود است و به نظر مي‌آيد اين دو عامل در کسب موفقيت‌هاي پليس ايران بسيار مثمرثمر بوده است، نيروهاي پليس ايران حرفه‌اي، کارآمد و صبور هستند.

وي با اشاره به وجود روابط حسنه و اعتماد بين مردم و نيروهاي پليس، بيان کرد: تکريم جان باختگان راه امنيت و رسيدگي به خانواده‌ها و وابستگان آنها توسط پليس ايران براي ما قابل توجه بوده و از آن درس مي‌گيريم.

رئيس پليس فدرال آلمان با اشاره به توانمندي و استراتژي مطلوب پليس ايران در مبارزه و مقابله با مواد مخدر خاطر نشان کرد: امنيت هر کشوري از مرز آغاز مي‌شود و امنيت مطلوب حاکم بر مرزهاي ايران بيانگر تلاش نيروهاي نظامي و انتظامي ايران است.

وي تأکيد کرد: هر اقدام ايران در راستاي مبارزه با مواد مخدر در راستاي تأمين امنيت ديگر کشورها از جمله آلمان است. در واقع همه کشورهاي دنيا از اقدامات مقابله‌اي ايران در برابر مواد مخدر، بهره مند مي‌شوند.

رومن ادامه داد: اين سفر به جمهوري اسلامي ايران و اين ديدار مي‌تواند آغازگر همکاري‌هاي بلندمدت و نتيجه بخش بين پليس ايران و آلمان باشد و ما مي‌توانيم در سطوح مختلف، تبادل اطلاعات پليسي داشته باشيم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار