با حضور سردار علی فضلی؛

یادواره 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد

یادواره شهید محمدحسین فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی قم ظهر امروز با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه فاطمة الزهرا(س) شهر قنوات برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ - 15January 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار علی فضلی طی سخنانی در یادواره 300 شهید بخش مرکزی قم با بازخوانی عملیات کربلا پنج اظهار داشت: در این عملیات رزمندگان اسلام همانند دیگر عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیده و برای دفاع از آرمان های انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

در ابتدای این مراسم علیرضا خزایی بخشدار قنوات با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس باید مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد، اظهار کرد: شهید فهمیده و شهید سید محمدابراهیم جنابان از شهدای شاخص بخش قنوات هستند که امیدواریم با برگزاری این کنگره بتوانیم یاد و خاطره این شهیدان بزرگوار را نیز همواره زنده نگه داریم.

مدیحه‌سرایی حاج مهدی سلحشور و اجرای محسن ترکاشوند از دیگر بخش‌های این یادواره بود که با حضور رضا سیار فرماندار قم، احمد حسینی و سید جواد هاشمی مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، رضا فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان، امام جمعه قنوات، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، بسیجیان حوزه 21 شهید جلالی قنوات و مردم شهیدپرور این شهر برگزار شد.

شهید سیدمحمدابراهیم جنابان معاون گردان امام سجاد(ع) از لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) بود که در تاریخ دهم تیرماه 65 در منطقه مهران ارتفاعات قلاویزان در عملیات کربلای یک، به شهادت رسید.

شهید محمدحسین فهمیده نیز اصالتا اهل روستای سراجه بخش مرکزی بود که در آبان سال 59 خود را به زیر تانک دشمن متجاوز انداخت و نامش در زمره نام آوران تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ثبت شد.

به تازگی دو شهید گمنام نیز در یکی از مناطق شهر قنوات دفن شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها