در گفت و گو با دفاع پرس مطرح شد؛

برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 5 شهر زنگی آباد

امام جمعه زنگی آباد گفت: یادواره شهدای عملیات کربلای 5 زنگی آباد از توابع شهرستان کرمان، شامگاه سه شنبه 28 دی‌ماه در این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰ - 16January 2017

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: شهر زنگی آباد در دوران دفاع مقدس 19 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده که 11 نفر از این شهیدان در عملیات کربلای5 به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.

وی اظهار داشت: این یادواره بنا به درخواست و همت خانواده شهدای عملیات کربلای5، شامگاه سه شنبه 28 دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه باب الحوائج این شهر برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای منطقه بیان کرد و افزود: بزرگترین میراث شهدا، حفظ نظام جمهوری اسلامی است و در حقیقت فرهنگ شهدا از جمله الگوهایی است که می تواند ما را حفظ کند.

امام جمعه زنگی آباد ضمن بیان خاطراتی از شهدای این عملیات افزود: شهید حاج یونس زنگی آبادی فرمانده تیپ امام حسین لشکر ۴۱ ثارالله از شهدای شاخص شهر زنگی آباد می باشد که در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

حجت الاسلام ابراهیم سیفی با بیان اینکه خانواده شهدا هرگز فراموش نخواهند شد و همه مسئولین نطام، وظیفه خدمت به این عزیزان را انجام می دهند تصریح کرد: شهدا در وصیت نامه های خود بر پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید می کردند و در نظر آنها این نظام بدون ولایت فقیه معنی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار