سردار فضلی:

دشمنی استکبار با نظام اسلامی پایان ناپذیر است/ضرورت الگوی پذیری جامعه از شهدای شاخص

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنی‌های استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران و آموزه های دینی پایانی ندارد.
کد خبر: ۲۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ - 15January 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار علی فضلی امروز در کنگره گرامیداشت 300 شهید بخش مرکزی قم اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای مختلف استکباری در اوضاع داخلی ایران دخالت داشتند به همین علت مردم نمی‌توانستند به صورت مستقل برای خود تصمیم‌گیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای بسیاری در جنگ تحمیلی مقابل نظام اسلامی ایستادند، اضافه کرد: کشورهای مختلف با استفاده از تجهیزات نظامی و هزینه‌های سنگین مادی همراه بعثی‌ها در جبهه مقابل ایران ایستاده بودند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عملیات کربلای پنج گفت: رزمندگان اسلام در این عملیات نیز به خوبی درخشیدند و برای حراست از آرمان های نظام از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

وی الگوپذیری جامعه از شهدای شاخص دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نوجوان شهید فهمیده کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده و می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

فضلی افزود: ترویج سیره شهدا جامعه را از آسیب‌های مختلف فرهنگی در امان نگه می‌دارد چراکه آنها با خلوص نیت خود در امور مختلف زندگی نزد خداوند متعال و جامعه سرافراز بودند.

جانشین سازمان بسیج با اشاره به تکرار یاوه گویی های دشمنان عنوان کرد: به همگان ثابت شده که دشمنی‌های استکبار جهانی برای از بین بردن آموزه‌های دینی و نظام اسلامی پایانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در هر دوره‌ای روش متفاوتی را برای تضعیف ارکان جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: اکنون دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اهداف مشخصی را دنبال می‌کند که مردم و مسؤولان باید برای مقابله با تهاجم دشمن در این حوزه‌ها آماده باشند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار