دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

استمرار جنایات آل خلیفه در سایه سکوت مدعیان جهانی/ اعدام جوانان انقلابی بحرین بدون محاکمه!

رژیم حاکم بر جزیره بحرین حکم اعدام سه جوان انقلابی را به اتهام واهی حمله به نظامیان متجاوز اماراتی در پایتخت بحرین اجرا کرد.
کد خبر: ۲۲۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ - 16January 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس انقلاب ملت ستم‌دیده بحرین درحالی وارد هفتمین سال خود شده است که رژیم حاکم بر این جزیره حاشیه جنوبی خلیج همیشه فارس نه‌تنها دست به هیچ اصلاحاتی در ساختار حکومتی نزده است، بلکه طی این چند سال علاوه بر شهید کردن، بازداشت و سلب تابعیت ده‌ها نفر از شهروندان عادی و شخصیت‌های برجسته این کشور، از نیروهای پلیس و ارتش‌های رژیم وهابیت سعودی، امیرنشین امارات و دولت اردن برای سرکوب قیام ملت مسلمان بحرین استفاده کرده است. حال حکومت «آل خلیفه» نیز کشته شدن یکی از همین متجاوزین عربی مزدور اسرائیل به خاک و ناموس ملت بحرین را بهانه‌ای کرد تا روز گذشته سه جوان مسلمان بحرینی را بدون هیچ‌گونه دادگاه و تفهیم اتهام اعدام کرده و به شهادت برساند.

نکاتی در مورد انقلاب بحرین وجود دارد که لازم است به آن اشاره شود:

1- اگرچه انقلاب بحرین با اهداف مسالمت‌آمیز آغاز شد؛ اما با شدیدترین سرکوب ممکن مواجه شد. تمام شعارهای صلح‌طلبانه ملت بحرین با گلوله پاسخ داده شد. حسینیه‌ها و مساجدشان تخریب شد و هیچ صدایی از دولت‌های مدعی حقوق بشر درنیامد. آنچه که امروز می‌توان با قاطعیت گفت این است که ملت بحرین باید از برادران خود در لبنان و فلسطین الگو گرفته و راه مقاومت با کمترین سلاح ممکن را در برابر اشغالگران سرزمین و حاکمیت خود در پیش گرفته و از هیچ چیز نهراسند زیرا ملت بحرین از دوستداران اهل بیت(ع) هستند و قطعا با این عبارت زیارت عاشورا خطاب به امام حسین(ع) و یاران ایشان بیگانه نیستند: «با دوستان شما دوست هستم و با دشمنان شما دشمنم!» حکومت آل خلیفه با هتک مقدسات اسلامی و تخریب مساجد و حسینیه‌ها، که بسیار فراتر از یک پاسخ عادی از سوی یک حکومت مدعی مشروعیت و مردم‌سالاری به معترضان سیاسی است، ثابت کرده که دشمن رسول خدا و اهل بیت ایشان (سلام الله علیهم اجمعین) است.

2- تعداد قابل توجهی از دولت‌های مسلمان با سکوت در برابر جنایات رژیم بحرین و در مقابل، گریبان چاک دادن برای مشتی خبر دروغ در مورد بحران سوریه، ثابت کردند که از میزان زیادی نفاق و دورویی برخوردار هستند. این دولت‌ها تنها زمانی دم از وحدت اسلامی می‌زنند که منافع حزبی خودشان در خطر باشد. در آن زمان هم قطعا هدف ‌آن‌ها احیای یکپارچگی در میان آحاد امت اسلامی نیست،‌ بلکه سوءاستفاده از موقعیت‌های مذهبی موجود بین شیعیان و اهل سنت برای دستیابی به اهداف نامشروع‌شان است. از نظر این دولت‌ها، که سمبل آنان دولت اخوانی مسلک ترکیه است، بشار اسد یک ظالم است که حقوق ملت خود را غصب و سوریه را ویران کرده است(!) اما آل خلیفه نماینده مسلمانان در برابر فتنه‌انگیزی شیعیان هوادار ایران است که از حق حاکمیت مشروع خود دفاع می‌کند! سکوت رسانه‌ای این دولت‌ها در برابر فجایع سال‌های انقلاب بحرین تا امروز، ثابت می‌کند که این دولت‌ها به‌هیچ‌وجه حاضر نیستند به جبهه حق پیوسته و از مظلومان واقعی دفاع کنند بلکه تنها از اسلام، به‌عنوان پوششی برای رسیدن به خواسته‌ها و امیال مادی خود استفاده می‌کنند!

3- یکی از بهانه‌هایی که رسانه‌های نزدیک به جریانات ضد انقلاب بحرین، به‌ویژه دستگاه تبلیغاتی رژیم خبیث وهابیت، برای نامشروع جلوه دادن انقلاب ملت بحرین پیش می‌کشند ربط دادن شیعه بودن اکثریت ملت بحرین به افسانه عبدالله بن سبا و در نتیجه وصل کردن شیعیان به یهود و رژیم صهیونیستی است! این موضوعی است که تمام عناصر مزدور یا هوادار دستگاه رسانه‌ای رژیم وهابیت از ابتدای انقلاب در بحرین بر روی آن تمرکز داشتند، اما حوادثی که طی ماه‌های اخیر روی داده، این حیله را به‌طورکامل نقش بر آب کرده است. ارتباطات گسترده و علنی مقامات رژیم وهابیت باعث مطرح شدن سؤالات و واکنش‌های تند بسیاری در جهان اسلام شد؛ اما این اقدامات سازشگرانه به اینجا محدود نماند و گروهی از خاخام‌های تندروی صهیونیست با حضور در یکی از اماکن مجلل شهر منامه پایتخت بحرین، همراه شیوخ وابسته به دستگاه غاصب خاندان خلیفه به رقص و آواز عبری پرداخته و شمعدان مقدس یهودیان را بر دوش خود چرخاندند و تا حد مستی به شرب خمر پرداختند. این جشن نامبارک در راستای سخنان سخیف «حمد بن عیسی» حاکم آدمکش بحرین در راستای ائتلاف با اسرائیل برای مقابله با آنچه وی تهدید از سوی ایران می‌نامد، برگزار شده است.

4- ملت بحرین با دفاع همه‌جانبه خود از مرجع خود آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در برابر تهدیدات زورگویانه خاندان مستبد خلیفه پیرامون لغو تابعیت و اخراج ایشان از بحرین، پاسخ سختی به رفتارهای گستاخانه حکومت غاصب در قبال این انسان بزرگ داد؛ اگرچه همین نیز کافی نیست و در راستای «دوستی با دوستان حسین(ع) و دشمنی با دشمنان حسین(ع)» باید واکنش‌های سخت‌تری را از سوی ملت مظلوم بحرین علیه دولت پادشاهی-استبدادی این کشور شاهد باشیم.

با وجود سیاست‌های کنونی رژیم بحرین، هر نوع پیشرفتی در بهبود اوضاع ملت مظلوم این کشور در زمان کنونی بسیار بعید به نظر می‌رسد. دولت نامشروع و صهیونیست این کشور ثابت کرده است که نه‌تنها به دنبال بهبود اوضاع ملت بحرین و رسیدن به توافق با جریانات سیاسی مردمی نیست؛ بلکه هر نوع اعتراضی به سیاست‌های موجود را نه با باتوم بلکه با گلوله جنگی پاسخ خواهد داد. تجربه ثابت کرده است که تلاش برای اصلاح نظام کنونی در بحرین، تلاشی بیهوده و ناکارآمد برای دستیابی به حقوق ملت بحرین است و هیچ راهی جز «تشکیل حکومت جمهوری در بحرین» نمانده است.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها