فرمانده تیپ 12 قائم(عج) سمنان مطرح کرد؛

سازماندهی توان قدرت بسیج لازمه حضور با اقتدار در صحنه‌های مختلف

فرمانده تیپ 12 قائم(عج) سمنان گفت: ما با تمام توان قدرت گردان‌های بسیج خود را سازماندهی کرده و آموزشهایمان را نیز با آموزش‌های روز دنیا تطبیق داده‌ایم، تا بتوانیم حضوری با اقتدار در صحنه‌ها داشته باشیم.
کد خبر: ۲۲۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ - 16January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان،  سردار قاسم زاده فرمانده تیپ 12 با حضور در جمع بسیجیانی که در حال آموزش ماموریت جعفر طیار بودند، اظهار داشت: امروز با نسلی از جوانان زندگی می کنیم که بسیار پرشورتر و قوی تر در صحنه ها حاضر می شوند؛ همانگونه که رهبر معظم فرمودند نسل امروز از نسل زمان جنگ پویاتر و پرشورترند و این از برکات نظام اسلامی است که جوانانی مؤمن و بصیر را در دامان مادران این مرزو بوم پرورش داده است.

وی تصریح کرد: در کنار ایمان قوی و بصیرت بالا باید توان رزمی را نیز بالا برد تا به عنوان سرباز اسلام بتوانیم با قدرت در کارزار حضور یابیم.

سردار قاسم زاده افزود: بسیجیان ما برای حضور در عرصه های مختلف سر از پا نمی شناسند و این چیزی است که در محاسبات دشمنان و کفار نمی گنجد.

فرمانده تيپ 12 قائم (عج) ‌گفت: امروز جوانان مؤمن ما برای یاری دین خدا هر سختی و مشقتی را به جان می خرند و ما به عنوان خدمتگذاران این عزیزان هر آنچه را که نیاز است برای این عزیزان مهیا کرده ایم.

قاسم زاده بيان داشت: ما با تمام توان قدرت گردانهای بسیج خود را سازماندهی و آموزشهایمان را نیز با آموزشها روز دنیا تطبیق داده ایم تا بتوانیم حضوری با اقتدار در صحنه ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار