حمایت انصار‌الله یمن از مردم بحرین

جنبش انصار‌الله یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اعدام سه جوان معارض بحرینی، حمایت و همراهی خود با ملت مظلوم این کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ - 16January 2017
حمایت انصار‌الله یمن از مردم بحرینبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جنبش انصار‌الله یمن در بیانیه‌ای که شورای سیاسی آن صادر کرد، اقدام دولت بحرین در اعدام سه جوان را که خواهان حق طبیعی برای برقراری آزادی، کرامت و استقلال بودند، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این جرم بزرگ تنها نمونه‌ای از ظلم‌های رژیم بحرین در حق این ملت دوست و برادر است، ظلمی که بطور روزانه و در منظر جهانیان رخ می‌دهد.

انصارالله همچنین گفت که «رژیم ظالم بحرین راه خشونت، قتل و سرکوب را در قبال مردم خود با تکیه و کمک گرفتن از عربستان سعودی و مستکبران بزرگ عالم پیش گرفته است؛ استکباری که با قلع و قمع به دنبال غارت ثروت و ذخائر منطقه است».

این جنبش همچنین بر همراهی کامل خود با مردم بحرین و مطالبات آنان تأکید کرده و از ملت‌های عرب، امت اسلام، سازمان‌ها و مؤسسات جهان عرب و نهادهای حقوقی خواست تا این «جرائم وحشیانه» را محکوم نمایند.

روز یکشنبه (دیروز) سه جوان شیعه و معارض بحرینی بنا بر اتهامات دولت این کشور تیرباران شدند در حالیکه مجامع عمومی و سازمان‌های حقوقی بشری خواستار عدم اجرای حکم اعدام این افراد شده بودند.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها