مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

نمایشگاه عکس شهدا در زنجان برپا می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر، گفت: همزمان با سالروز دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس شهدا و طرح پایش سلامت در استان زنجان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ - 16January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، علی کاظمی با بیان اینکه نقش شهدا و ایثارگران در خلق انقلاب اسلامی بسیار مهم و ارزنده است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران امروز توانسته در اقتدار کامل باورهای ارزشی خود را به جهان دیکته کند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی که در خط مقدم ارائه خدمات به عزیزان جانباز و ایثارگر است و همت خود را در جایگاه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز به کار بسته است، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های متعددی برای بزرگداشت یوم الله 22 بهمن توسط اداره کل بنیاد شهید استان  اجرا می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یکی از اولویت های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کاظمی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا و جانبازان همه روزه در ایام دهه فجر اجرا می شود، تصریح کرد: خانواده شهدا نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس شهدا و طرح پایش سلامت در استان زنجان اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار