صلاحی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

سردیس شهدای مدافع حرم در پارک‌های تهران نصب می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: پیش بینی شده تا تندیس‌ها و سردیس‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در آینده نزدیک در معابر و پارک‌های سطح شهر تهران نصب شود.
کد خبر: ۲۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ - 16January 2017
«محمود صلاحی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره فعالیت‌های این سازمان در راستای حفظ آثار و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای فرهنگ سازی ارزش‌های دقاع مقدس در طول سال فعالیت‌های متعددی دارد، به عنوان مثال در هفته دفاع مقدس امسال تعداد 2 هزار تابلو تبلیغات شهری را به موضوع دفاع مقدس اختصاص داد و به صورت تخصصی‌تر باغ موزه دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را به مناسبت‌های مختلف اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه هفته‌ای نیست که در یکی از فرهنگسراهای تهران از خانواده شهدا تجلیلی نشود، افزود: یکی از فعالیت‌های ویژه این سازمان ساخت آثار حجمی و تجسمی مرتبط با دفاع مقدس است؛ در این رابطه پیش بینی شده تا تندیس‌ها و سردیس‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس در آینده نزدیک در معابر و پارک‌های سطح شهر نصب شوند.

صلاحی در رابطه با تکریم شهدای مدافع حرم نیز عنوان کرد: تعدادی از علاقمندان به خانواده‌های شهدا هر هفته از طریق فرهنگسرای رضوان با خانواده‌های شهدای مدافع حرم دیدار می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص حمایت از آثار مکتوب دفاع مقدس نیز بیان داشت: مهمترین حمایتی که می‌توان از آثار مکتوب دفاع مقدس به عمل آورد، افتتاح باغ کتاب در دهه فجر با 65 هزار متر مربع فضای مسقف در اراضی عباس آباد است.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار