گزارش دفاع پرس از روز چهارم «موسیقی فجر»؛

بازگشت «علیرضا افتخاری» با ارکستر ملی و بازخوانی «چاووش‌»های انقلاب

چهارمین روز جشنواره «موسیقی فجر» امشب با هنرنمایی ارکستر ملی و بازخوانی چاووش‌های انقلاب آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ - 16January 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارمین روز از سی و دومین دوره جشنواره «موسیقی فجر» ساعت 18 امروز با اجرای «ارکستر ملی ایران» به رهبری «فریدون شهبازیان» و خوانندگی «علیرضا افتخاری» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

«ارکستر نیپلر» به سرپرستی نوید گوهری ساعت 20:30 و گروه «خنیاگران مهر» به سرپرستی وحید تاج و خوانندگی بهزاد عبدی نیز از ساعت 22 در تالار وحدت هنرنمایی می‌کنند.

تالار رودکی از ساعت 18:30میزبان «شوسان تریو» از فرانسه و گروه آزاد ارمنستان خواهد بود. «ارکستر فیلارمونیک کردستان» در سانس دوم تالار رودکی به روی صحنه می‌روند.

سالن برج آزادی در ادامه برنامه‌های روز چهارم سی و دومین جشنواره موسیقی فجر از ساعت 18:30 میزبان «داماهی» و ساعت 21:30 «کماکان» خواهد بود.

فرهنگسرای نیاوران گروه «آن» با هنرنمایی «آریا محافظ» و «مجتبی عسگری» را شاهد خواهد بود که چاووش‌های ماندگار انقلاب را بازخوانی می‌کنند. سانس دوم این سالن میزبان هنرنمایی گروه «لوتوس» به سرپرستی «حمید بهروزی‌نیا» و « اشکان کمانگر» خواهد بود.

«میثم ابراهیمی» ساعت 19 و «اشوان»ساعت 22 در سالن نمایشگاه بین‌المللی میزبان علاقمندان به موسیقی پاپ خواهند بود. «محمد علیزاده» نیز از ساعت 21:30 در سالن همایش‌های برج میلاد به روی صحنه ِمی‌رود و میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار