میرزاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دستاوردهای دفاع مقدس مورد توجه پژوهش‌های دانشجویی قرار بگیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستاوردهای علمی دفاع مقدس باید شناسایی و در برنامه‌های درسی و پژوهشی دانشجویان گنجانده شود؛ این موضوعی است که متاسفانه تاکنون میسر نشده است.
کد خبر: ۲۲۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ - 16January 2017
دستاوردهای دفاع مقدس مورد توجه پژوهش‌های دانشجویی قرار بگبرد«حمید میرزاده» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس درباره برنامه‌های این دانشگاه برای پاسداشت دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون 59 حرم شهدای گمنام ساخته که 21 یا 22 حرم دیگر نیز در دست احداث دارد که پیش بینی شده کار احداث عمده این حرم‌ها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی با ضروری دانستن گنجاندن دستاوردهای علمی دفاع مقدس در فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان، افزود: دستاوردهای علمی دفاع مقدس باید شناسایی شود و در برنامه‌های درسی و پژوهشی دانشجویان گنجانده شود؛ این موضوعی است که متاسفانه تاکنون میسر نشده است.

میرزاده سپس به نصب اسامی 1250 شهید دفاع مقدس بر روی دیوار واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، اشاره کرد و گفت: کتیبه‌های نام 1250 شهید دوران دفاع مقدس بر روی سرامیک پخته شده حک می‌شود و پس از آن این کتیبه‌ها بر روی دیواری به وسعت 1200 متر مربع در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد نصب خواهند شد که این کار در صورت شروع، یکسال به طول می‌انجامد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار