روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری خبر داد؛

حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با 2 فیلم در بخش سودای سیمرغ/ 9 سالن از سینماهای حوزه هنری میزبان جشنواره فجر

یزدان عشیری گفت: سازمان سینمایی حوزه هنری با 2 فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین «جشنواره فجر» حضور دارد.
کد خبر: ۲۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ - 17January 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «یزدان عشیری» مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام خبر حضور در جشنواره «فیلم فجر»، اظهار داشت: جشنواره فجر بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و سینمایی کشور و بهترین بستر پیوند سینما، مردم و رسانه هاست. بدیهی است پویایی، شکوه و موفقیت آن به صورت خاص به نفع سینما و به صورت عام به نفع «فرهنگ عمومی جامعه» خواهد بود و البته، این مستلزم حضور، هم فکری و همراهی همه اعضای خانواده سینما و فعالان فرهنگی کشور است.

وی ادامه داد: حوزه هنری به عنوان نهادی انقلابی همواره، کوشیده بستری برای رشد نیروهای ارزشی در این نهاد فرهنگی باشد. و در این راستا، برخوردار از کارنامه‌ای پربار در عرصه تولیدات سینمایی، بسترسازی و توسعه زیرساخت‌ها و تقویت تعاملات فرهنگی و اجتماعی سینما است و حضورش در فجر هم همیشیه با افتخارآفرینی‌های بسیار همراه بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اشاره به حضور دو فیلم این نهاد در فجر امسال خاطرنشان ساخت: «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان از تولیدات باشگاه فیلم سوره و نیز، فیلم «ماجرای نیم‌روز»ساخته محمدحسین مهدویان از محصولات مشترک و مشارکتی حوزه هنری در بخش سودای سیمرغ این دوره حضور دارد. البته دو فیلم سینمایی دیگر حوزه هم به فجر سی و پنجم نرسیده‌اند که انشالله در سال 96 رونمایی می شوند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار