برگزاری نخستین نشست هماهنگی چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت در بوشهر

نخستین نشست هماهنگی چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و استقامت استان بوشهر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ - 17January 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، در این نشست سرهنگ خسروی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بر نقش زنان ایثارگر استان در دفاع مقدس تاکید داشته و از سازمان بسیج جامعه زنان استان در اجرای مناسب برنامه هایی با محوریت موضوع دفاع مقدس قدردانی کرد.
 
در ادامه این نشست شاعری، مدیر امور بانوان اداره کل استان ضمن معرفی برنامه های اجرایی اداره کل حفظ آثار استان بوشهر در سال 95 در زمینه‌ مشارکت زنان در دفاع مقدس به بررسی و معرفی دستورالعمل چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت پرداخت.
 

در این نشست که با حضور خانم بوشهری رییس بسیج جامعه زنان استان بوشهر و خانم میگلی نژاد معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان استان برگزار شد، خانم بوشهری اظهار داشت: با توجه به تداخل زمان اجرای برنامه با روز 18 اسفند که تحت عنوان روز بوشهر نام گذاری شده است اجرای برنامه در این روز امکان پذیر نمی باشد و با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر ضمن اعلام همکاری این نهاد در اجرای این مراسم این جشنواره در تاریخ 16 اسفند ماه در استان بوشهر برگزار می شود.

در این نشست مصوب شد که در این جشنواره تقدیر و تجلیل از زنان ایثارگر استان و رونمایی از کتاب زنان ایثارگر استان انجام شود.



انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها