معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

با صراحت لهجه مقابل دشمن ایستاده‌ایم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با صراحت لهجه مقابل دشمن ایستاده‌ایم، گفت: جمهوری اسلامی ایران این هنر را دارد که برخی سناریوها را از بین ببرد و تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.
کد خبر: ۲۲۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشستی سیاسی که روز گذشته در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروزه دشمن در پی آن است که با وارد آوردن فشار، توان نظامی ما را مورد تهدید قرار دهد.

سنایی راد ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این هنر را دارد که برخی سناریوها را از بین ببرد و تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، دشمن بر این باور بود که با حضور داعش در سوریه بتواند جنگ نیابتی را به داخل ایران بکشاند اما ایران باوجود داعش در سوریه یک فرصت طلایی ایجاد کرد.

این مسئول اذعان کرد: اگر توجه کنیم درمی‌یابیم که آمریکائی‌ها به دنبال مدیریت داعش هستند نه نابودی آنان؛ دشمنان تلاش می‌کنند با گسترش اسلام هراسی روحیه سکولار را در جامعه رواج دهند.

ایران با مقابله کردن در برابر داعش در سوریه و موفقیت روز به‌روز بشدت آمریکا را عصبانی کرده است، تصور آنان این‌گونه بود که با سکوت در برابر داعش بتوانند با اهدافشان دست یابند که البته این‌طور نشد.

سنایی راد تصریح کرد: ما باید روی پای خودمان بایستیم نه اینکه چشم به دست دشمن داشته باشیم، باید باورهای انقلابی را تقویت کنیم، باورهای انقلابی یعنی وقتی یکجایی از کار متوجه اشتباهمان شدیم برگردیم و اظهار کنیم؛ طبق گفته‌های رهبری اگر بخواهیم بگوییم مشکل کشور چگونه حل می‌شود میگویند کار، کار، کار!

وی تأکید کرد: مسئولیت برای خدمت کردن است نه رانت خواری، دشمن به قدرت ما نگاه می‌کند، اینجاست که مردم باید آگاهانه انتخاب کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسی باید در رأس کار باشد که طعم تلخ فقر را چشیده باشد و یا در بین آنان زندگی کن، مسلم است که نجومی بگیران نمی‌توانند این طعم را احساس کنند.

باید دانست که چرا یکسری از رؤسا این دست از مشکلات را بررسی نمی‌کنند؛ چرا که اول باید از خود و اطرافیانشان شروع کنند.

سنایی راد در ادامه سخنانش ابراز کرد: اگر نتیجه پیروزی به نفع دشمن نباشد و یا در حوزه راهبردی خطری تهدیدشان نکند و جنگ طولانی و فرسایشی نشود؛ این سه عامل باعث می‌شود که دشمن تسلیم شود و باید گفت تهدیدات خود را در صورتی که این سه عامل انجام نشود عملی می‌کند.

وی در پایان این نشست خاطر نشان کرد: پاسدارها باید پاسدار انقلاب باشند نه محافظه کار؛ در مقابل دشمن باید صراحت لهجه و شجاعت داشت و کسی این صراحت را دارد که گرفتار و آلوده دنیا نباشد چرا که محافظه کار می‌شود، باید به تمدن سازی برسیم که باقدرت ممکن می‌شود نه کاهلی.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها