معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

مدیران ادبیات در فضای فرهنگی استان‌ها نقش آفرین باشند

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: مدیران ادبیات ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها سعی کنند در فضای فرهنگی و هنری و ادبی استان‌ها نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۲۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ - 17January 2017
مدیران ادبیات در فضای فرهنگی و ادبی  و هنری استان ها باید نقش آفرین باشندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، کریمی معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در جمع مدیران ادبیات ادارات کل حفظ آثار استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان اظهار داشت: چنانچه از تخصص لازم در حوزه کاری خود برخوردار نباشیم، همیشه شنونده خواهیم بود و دیگران برایمان تصمیم‌گیری خواهند کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: هر استانی بسته به شرایط خود دارای توانمندی هایی است که این توانمندی ها باید به سطح کشور معرفی گردد و سازمان ادبیات هم آمادگی دارد که در این خصوص کمک کند.

وی افزود: در این راستا یکی از اقدامات سازمان ادبیات، اتصال به شبکه های توزیع کتاب در سطح کشور است و استان ها آثار خوب و قابل اعتنای خود را می توانند از طریق سازمان در اختیار شبکه توزیع سراسری کشور قرار دهند.

کریمی تصریح کرد: سازمان ادبیات در سال های 94 و 95 بنا به دستور ریاست محترم بنیاد، تولید30 عنوان کتاب در سال را توسط استان‌ها پیگیری و از لحاظ کمی ارزیابی می‌کند. اما در سال 96 بررسی کیفی آثار تولید شده در استان ها را عملی می کند که مدیران ادبیات باید بر کیفیت آثار تولیدی خود دقت کافی داشته باشند.

گفتنی است این جلسه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار