فرماندار اردبیل خبر داد؛

افتتاح 150 پروژه به مناسبت دهه فجر در اردبیل

فرماندار اردبیل از افتتاح بیش از 150 پروژه در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر در فرمانداری اردبیل  از افتتاح بیش از 150 پروژه در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل این پروژه ها که بیشتر آنها در مناطق محروم و روستایی اجرا می شود بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به این که با افتتاح این پروژه ها تحول عظیمی در این مناطق صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: بهره برداری از این پروژه نشان دادن گوشه ای از دستاوردهای دولت یازدهم در منطقه است.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات ارزنده دولت است و همه دستگاههای اجرایی موظفند عملکرد خود را از طریق رسانه‌ ها و خبرگزاری ها اعلام کنند تا مردم از اقدامات ارزنده دولت و نظام آگاه شوند.

زنجانی تنها راه برون رفت و علاج وضعیت اقتصادی کشور را اجرای اقتصاد مقاومتی اعلامی از سوی مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: تاکنون در این زمینه کارهای خوبی شده ولی باید این اقدامات تاثیر خود را در زندگی مردم و پویایی اقتصاد منطقه نشان دهد.

فرماندار اردبیل افزود: تاکنون بیش از دو هزار و ششصد میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه پرداخت شده و تکمیل پروژه هایی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در اولویت است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه ‌های مختلف به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهه مبارک فجر اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم ولایی اردبیل همانند سال های گذشته با حضور باشکوه و حماسی خود در این راهپیمایی تمام نقشه ‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها