تقدیم 11 هزار شهید در جنگ تحمیلی توسط اهل سنت

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس گفت: بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی 11 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ - 17January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد ابراهیمی» معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس عصر امروز در چهارمین همایش ائمه جمعه و جماعت، علما و روحانیون اهل سنت استان فارس که در سالن شهید امامی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین درگذشت یکی از علمای اهل سنت در استان گلستان در هفته اخیر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خودشان به خاطر عظمت و اقتداری که دارند به دنبال جامعه‌ای هستند که با عظمت دینی باشد که این مهم تنها با وحدت و همدلی به دست می‌آید.

وی افزود: در نظام اسلامی و کشور جمهوری اسلامی به‌ویژه استان فارس وحدت مثال‌زدنی بین شیعه و سنی وجود دارد که این عامل باعث شده مشکل خاصی بین شیعه و سنی وجود نداشته باشد.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، تصریح کرد: هرچند که دشمنان برای ایجاد تفرقه تلاش کرده‌اند اما موفق  نشده‌اند که این وحدت و هم‌گرایی و صمیمیت را در بین مردم ایران از بین ببرند.

وی یادآور شد: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی 11 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

ابراهیمی پیام قرآن کریم، رسول گرامی اسلام و علمای اسلام را وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر وحدت در جامعه اسلامی در مقابل کفر تأکید دارند.

وی بیان کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و آن‌ها را تهدید می‌کنند ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی بوده و این نظام اسلامی است که حرف اول و آخر را در جهان می‌زند همان‌گونه که در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز این‌گونه بود.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس در پایان تأکید کرد: مسلمانان باید بتوانند با استفاده از قرآن و پیامبر اکرم و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری بیش‌ازپیش در جامعه اسلامی وحدت و یکپارچگی ایجاد کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار