فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

آمریکا هرگز دشمنی خود را با ایران اسلامی کنار نمی‌گذارد

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: با توجه به کینه توزی دشمنان انقلاب اسلامی امروز وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی از همه نهادهای جمهوری اسلامی بیشتر و سنگین است.
کد خبر: ۲۲۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ - 17January 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) در جمع فرماندهان و مسئولین در جلسه شورای فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) در خصوص توافق نامه برجام اظهار داشت: در برجام جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود عمل کرد ولی امریکا در این مدت در چند مرحله برجام را نقض کرد و به آن پایبند نبوده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در آخرین روزهای ریاست جمهوری باافتخار بیان می‌کند که آمریکا حتی بدون شلیک یک گلوله جلوی هسته‌ای ایران را گرفت و از 120 میلیارد دلار بدهی فقط 3 میلیارد دلار را به ایران داده است.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص برجام بارها مسئولین دست‌اندرکار را به‌دقت و هوشیاری بیشتر در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی فراخواند و اعلام کرد آمریکا دشمنی خود را در هیچ شرایطی با ملت ایران کنار نمی‌گذارد و با بهانه‌های مختلف به دنبال تحت فشار دادن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی را تنها راه مقابله در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم دشمنان می‌دانند.

آذربایجانی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: با توجه به کینه توزی دشمنان انقلاب اسلامی امروز وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی از همه نهادهای جمهوری اسلامی بیشتر و سنگین است و لازم است همیشه در صحنه حضور داشته باشیم و با جدیت در کار وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها