رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خبر داد؛

متلاشی شدن 105 باند تهیه و توزیع مواد مخدر

سرهنگ وحید زرین‌کلاه گفت: در 10 ماه امسال با متلاشی شدن 105 باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر بیش از 3.7 تن مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۲۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ - 18January 2017
105 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ وحید زرین‌کلاه صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر برای سوداگران مرگ امن نیست، اظهار داشت: تمام نقاط استان بوشهر مورد رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد و این استان برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر عملیات مبارز با مواد مخدر در داخل استان، با استان‌های همجوار طرح‌های مشترک اجرا می‌کند گفت: در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس 192 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر اقدامات مهم اطلاعاتی برای شناسایی این باند انجام داده است خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی  شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار داد.

زرین‌کلاه با بیان اینکه با انجام اقدمات اطلاعاتی شبانه روزی، خودرو حامل مواد مخدر شناسایی و مشخص شد گفت: این باند در صدد حمل محموله‌ای از استان کرمان و از مسیرهای مواصلاتی استان‌های فارس و بوشهر به مقصد استان خوزستان  بودند که مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با همکاری پلیس شهرستان  نورآباد ممسنی استان فارس، مسیرهای تردد محموله را به صورت نامحسوس و مستمر کنترل کردند، افزود:  در این عملیات یک دستگاه کامیون کشنده در حوزه استحفاظی شهرستان نورآباد ممسنی متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه 192 کیلوگرم تریاک به صورت حرفه‌ای در محفظه اتاق کامیون یاد شده جاسازی شده بود تصریح کرد:در این راستا راننده کامیون دستگیر و به همراه محموله و کامیون توقیفی برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

زرین‌‌کلاه از متلاشی شدن 105 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و افزود: در 10 ماه امسال با متلاشی شدن 105 باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر بیش از 3.7 تن مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: در 10 ماه امسال 135 دستگاه خودرو و 75 موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر کشف و توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده  خبرداد و گفت: 899 طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده و امنیت محور در استان اجرا و 68 نمایشگاه آگاه سازی تبعات قاچاق و مصرف مواد مخدر راه‌اندازی شد.

زرین‌کلاه از تشکیل یک‌‌هزار و 839 پرونده قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و افزود: انجام عملیات مشترک در استان‌های هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان که منجر به کشفیات و دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای می‌شود از برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار