فرماندار بیرجند با خانواده شهید و جانباز دفاع مقدس دیدار کرد

فرماندار بیرجند با حضور در منزل شهید علی رضایی و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در جریان شرایط زندگی و مشکلات آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، علی ناصری در این دیدارها با تاکید بر حفظ و ترویج ارزش های ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند؛ باید تکریم و پاس داشته شوند.

وی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بعنوان اسوه های صبر، ایثار و مقاومت یاد کرد و دیدار و دلجویی این عزیزان را وظیفه همگانی و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری مسئولان دانست.

در این دیدارها بخشدار مرکزی، مشاور امور ایثارگران فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند نیز حضور داشتند.

شهید علی رضایی در فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر یک منطقه سلیمانیه به درجه رفیع شهادت نایل شد و پیکر پاکش پس از ۱۱ سال مفقودالاثر بودن توسط گروه تفحص شهدا شناسایی شد و درسال ۱۳۷۷ در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

همچنین آقای غلامحسین به در سال ۱۳۶۲ در منطقه دزفول بر اثر موج انفجار از ناحیه پای راست و سر مجروح شد و به درجه جانبازی نایل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار