معاون دانش و پژوهش سپاه:

جشنواره امام علی(ع) سپاه در دهه مبارک فجر برگزار می شود

سردار محمدرضا نواب اصفهانی گفت: دومین جشنواره دوسالانه امام علی(ع) در حوزه دانش و پژوهش سپاه، دهم بهمن‌ماه سال‌جاری مقارن با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ - 18January 2017

سردار محمد رضا نواب اصفهانی معاون دانش و پژوهش سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اعلام خبر برگزاری دومین جشنواره امام علی(ع) در بهمن اظهار داشت: جشنواره امام علی(ع) که دهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، دارای پنج محور اصلی تجربه‌نگاران برتر، اندیشه‌ورزان و پژوهشگران برتر، سردبیران نشریات برتر و فرماندهان و مدیران برتر است.

وی ارج نهادن به مجاهدت‌های علمی شبکه دانشی و پژوهشی و نیز راهبرد اندیشی در حوزه‌های مأموریتی دانش و پژوهش سپاه را از جمله اهداف جشنواره امام علی(ع) برشمرد و افزود: برنامه‌های این جشنواره شامل تجلیل از مقام شهدای دانش و پژوهش سپاه، تقدیر از برترین‌های دانش و پژوهش، بهره‌گیری از رهنمودها و تدابیر فرماندهان و مسئولان سپاه و نیز رونمایی از سامانه برخط و گسترش یافته مدیریت اندیشه‌ورزی در سپاه است.

سردار نواب ادامه داد: کمیته ارزیابی ستاد جشنواره امام علی(ع) در فعالیت شش‌ماهه خود محصولات و عملکردهای دانشی و پژوهشی را در سال‌های 93و 94 در محورهای فرعی 20‌گانه بر مبنای معیارهای کمی و کیفی بررسی و داوری کرده و از این تعداد، 75 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بین برگزیدگان اسامی 10 نفر از فرماندهان و مدیران سپاه، دو نفر از مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در رده‌ها، 15 نفر از اندیشه‌ورزان و دبیران کل اندیشه‌ورزی سپاه، 12 نفر از تجربه‌نگاران و مسئولان تجربه‌نگاری سپاه و 8 نفر از پژوهشگران، ناظران و مدیران پژوهشی به چشم می‌خورد.

معاون دانش و پژوهش سپاه گفت: در این جشنواره کارگروه‌هایی در خصوص راهبرد اندیشی، نیاز سنجی دانشی و کیفیت بخشی به تولید دانش پاسداری از انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد که در آن مدیران پژوهشی رده‌های سپاه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

 انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار