رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان:

همایش تجلیل از مدیران خوزستانی مواکب اربعین حسینی برگزار می شود

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان گفت: همایش تجلیل از ۷۰۰ نفر از مدیران و فعالان موکب های خدمات رسان اربعین حسینی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، حجت الاسلام سید محمود موسوی با اشاره به تلاش های بی نظیر موکب های خدمات رسان مردمی در ایام اربعین به زائران اظهار داشت: قرار است روز یکشنبه آینده در همایشی در شهرک نفت اهواز از مدیران و فعالان ۷۰۰ موکب خدمات رسان در ایام اربعین تجلیل به عمل آید.

وی افزود: واقعیت امر این است که موکب داران در ایام اربعین حسینی، واقعا در دو مرز چذابه و شلمچه و در مسیرهای بین راهی، خدمات بی شائبه ای را در اختیار زائران حسینی قرار دادند و کارهای ماندگاری برای نهضت سید و سالار شهیدان از خود به جای گذاشتند به همین دلیل ما به عنوان عضوی از ستاد اربعین حسینی، لازم دیدیم تقدیری از این افراد داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی توضیح داد: این همایش از سوی استانداری خوزستان برگزار می شود ولی ما به عنوان عضوی از ستاد اربعین استان خوزستان، مسئولیت معرفی مدیران موکب های فعال در ایام اربعین حسینی را برعهده داریم.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان با اشاره اینکه وظیفه اسکان و تغذیه در ستاد اربعین به عهده ستاد عتبات عالیات استان خوزستان بود، اظهار کرد: خوشبختانه مشاهده رضایتمندی زائران در این زمینه، نشان می دهد که در این بخش کارهای مناسبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در کل، استان خوزستان در بخش اعزام زائران اربعین حسینی برای امسال نمره قبولی گرفت، بیان کرد: قطعا امسال از سال قبل بهتر عمل کردیم و از هم اکنون تلاش می کنیم برای سال آینده فعالیت های موثری از خود داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: در «ستاد پیگیری رفع مشکلات اربعین» هم اکنون مواردی مثل شناسامه دار کردن موکب های مردمی، واگذاری زمین به موکب ها، ساخت سرویس های بهداشتی و حمام، تامین گاز برای موکب ها و به سرانجام رساندن مسیر اضطراری شوش به چذابه در دستور کار است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان گفت: یکی از مواردی که به شدت از سوی این ستاد دنبال می شود، این است که بتوانیم بستری ایجاد کنیم که ارتباط با موکب های خدمات رسان در طول سال حفظ شود تا بتاوانیم با هم افزایی خدمات موثرتری داشته باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار