حجت الاسلام شادمانی:

با بصیرت‌افزایی می‌توان دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در جهان گفت: بصیرت دینی، الهی و آگاهی این ملت از ابتدا، این انقلاب را از فتنه‌ها و دست‌اندازی‌ها دور نگه داشته است.
کد خبر: ۲۲۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ - 18January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت الاسلام اسماعیل شادمانی» در گفت وگویی گفت: تئوری و مبانی فکری، چارچوب و شالوده اصلی نظام اسلامی با دقت‌نظر و اشرافیت کاملی که حضرت امام راحل به خرج دادند شکل گرفت و با حمایت و حضور مردم انقلابی ایران به منصه ظهور رسید.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: کشتی انقلاب برای حرکت در مسیر خود، نیازمند یک انرژی همیشگی است، که  این قدرت از ایمان مردمی خداخواه و مسلمانی سرچشمه گرفته است که در مسیر خود، برای حفظ و تداوم این کشتی میدان را ترک نکردند.

حجت الاسلام شادمانی بیان داشت:  ایجاد انقلاب اسلامی با تمام دشواری هایش و خاطرات تلخ و شیرینش برای تداوم خویش می بایست انقلابیون خستگی ناپذیری را داشته باشد که حتی قدمی از اهداف خویش عقب ننشینند.

این محقق حوزه ادامه داد: حفظ دستاوردهای این مسیر مقدس ارزشش کمتر از خود انقلاب نیست. همانگونه در دنیا انسان های آزادی خواه و حق طلب از رویش این تجربه جدید و بی همتا خشنود شده و به آن دل بسته اند به همان میزان نیز از زمان تشکیل انقلاب ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده؛ دندانها به هم فشرده و عصبانیت شان را از این موضوع پنهان نداشتند.

مسئولامور صیانتی حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: در طی نزدیک به 4 دهه از تولد با برکت انقلاب، همواره دشمنان این نظام، اسلام و رهبری؛ با تمام وجود و با استفاده از تمام ابزارها سعی در تضعیف و حتی نابودی این انقلاب داشته اند.

حجت الاسلام شادمانی عنوان کرد: فراموش نخواهیم کرد که چگونه جنگی 8 ساله را بر این ملت تحمیل نمودند و رژیم بعثی صدام را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی با تجهیزات نظامی تا دندان مسلح کردند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی مقتدرانه ایران در جبهه نظامی، دشمنان سعی کردند که انقلاب را با فشار اقتصادی و تحریم ابتدایی ترین نیازهای مردم، فشار را به نهایت خویش رساندند.

این پژوهشگر دینی اظهار داشت: در بعد فکری و اعتقادی نیز طبق فرمایشات رهبری که این هجمه را به ناتو فرهنگی تعبیر نموده اند، بیگانگان همه توان خویش را به کار بردند اما تا به امروز از آنجایی که این نظام دارای آرمانی مقدس است و سکانداری آن تاکنون به دست امام راحل و مقام معظم رهبری بوده، بحمدالله نتوانسته اند خدشه ای به آن وارد کنند.

حجت الاسلام شادمی گفت: نباید فراموش کرد که بصیرت دینی، الهی و آگاهی این ملت از ابتدا، این انقلاب را از فتنه ها و دست اندازی ها دور نگه داشته است و دور نیست آن لحظه ای که پرچم انقلاب را به دستان صاحب اصلی اش؛ حضرت ولی عصر (عج) برسانیم لذا در شرایط فعلی باید طلاب نسبت به بصیرت افزایی جامعه اقدام جدی داشته باشند.

منبع: حوزه

نظر شما
پربیننده ها