«واعظی» در دیدار با خانواده شهید «شهریاری»:

دانشمندان هسته‌ای کشور در مقابل محدودیت‎ها کار بزرگ کردند

وزیر ارتباطات گفت: در مقطع کنونی کشور نیازمند این بود که از نظر علمی اقتدار خود را در منطقه و دنیا نشان بدهد و دانشمندان هسته‌ای کشور در مقابل محدودیت‎ها کار بزرگ کردند.
کد خبر: ۲۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 19January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمود واعظی» وزیر ارتباطات ظهر (پنجشنبه) در دیدار با خانواده شهید «شهریاری» افزود: امروز باید از کسانی که جان خود را در راه خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند قدر دانی و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: عزت و آبرویی که کشور و ملت ایران دارد به خاطر از جان گذشتگی‌های شهیدان و صبوری خانواده‎های آنها است.

وزیر ارتباطات و اطلاعات گفت: در هر مقطعی، رسالتی وجود داشته که انسان‎ها انجام داده‎اند و دانشمندان هسته‌ای کشور در مقابل محدودیت‎هایی که  بود، اقدام بسیار بزرگی کردند و این افراد از نظر علمی به اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش دادند.

وی افزود: از نظر سیاسی تیم مذاکره‌کننده با پشتوانه دانشمندان با اقتدار فعالیت کردند و اگر این پیشرفت‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برکتی دارد باید آنها را مدیون شهیدان بدانیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مادر شهید شهریاری به دلیل تربیت فرزندی همچون شهریاری تقدیر کرد و گفت: این مادر باید الگو برای دیگر مادران باشند.

واعظی یاد آورشد: در مقطع کنونی کشور نیازمند این بود که از نظر علمی اقتدار خود را در منطقه و دنیا نشان بدهد و دانشمندان هسته‌ای کشور در مقابل محدودیت‎هایی که همه کشورها ایجاد کرده بودند، اقدام بسیار بزرگی انجام داد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار