در ایام دهه فجر صورت می گیرد؛

برپایی صبحگاه مشترک و نواختن زنگ انقلاب در شهرستان قائمشهر

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی می‌شود تا در این ایام دیدارهایی با خانواده معظم شهداء داشته باشیم، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با جانبازان، صبحگاه مشترک، همایش زنان و سبک زندگی اسلامی، جنگ‌های شادی و غیره از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام خجسته دهه فجر است.
کد خبر: ۲۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ - 19January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مهدی محمدی فرماندار شهرستان قائم‌شهر بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است و جشن‌ها هم مردمی و با مشارکت آنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید قدردان نظام، خون شهدا و رهبری باشیم.

وی افزود: یکی از کارهایی که در ایام دهه فجر شور و شوق زیبایی به فضای شهری می‌بخشد، آذین‌بندی و چراغانی شهر است و شهرداری همانند سال‌های گذشته، همت جدی داشته باشد تا با کمک سایر ادارات فضای مناسبی را به‌ وجود آوردند.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست جدی دارم که هرکدام جلوی ادارات خود را آذین‌بندی و در ایجاد تحول به شهرداری کمک کنند تا شأن دهه فجر حفظ شود.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌ریزی می‌شود تا در این ایام دیدارهایی با خانواده معظم شهداء داشته باشیم، گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با جانبازان، صبحگاه مشترک، همایش زنان و سبک زندگی اسلامی، جنگ‌های شادی و غیره از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام خجسته دهه فجر است.

وی ادامه داد: در روز دوازدهم بهمن ماه و هم‌زمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) زنگ انقلاب رأس ساعت 9:33 دقیقه در کلیه مدارس قائم‌شهر نواخته می‌شود.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر به راه‌پیمایی روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی قائم‌شهر بارها ثابت کرده‌اند که در حضورهای انقلابی پرشور هستند و امسال هم مسیر راه‌پیمایی از حسینیه عاشقان به سمت مصلی نماز جمعه است و بعد از قرائت قطعنامه در مصلی، نمازجمعه هم اقامه می‌شود.

محمدی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود حضور پررنگ داشته باشند.

وی در پایان گفت: در روز سیزدهم بهمن ‌ماه سال‌جاری از ساعت 8 صبح ملاقات عمومی فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اجرایی با مردم است که در مصلی این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار