با حضور حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی؛

گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور در قم برگزار شد

گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور با حضور حجت الاسلام تویسرکانی فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور، صبح امروز در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ - 19January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در گردهمایی فعالان مردمی اردوهای راهیان نور، پوریان معاون فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور و مطلق مسئول کمیته خادمان این ستاد و همچنین محمدی دبیر قرارگاه فرهنگی راهیان نور کشور به همراه 100 نفر از فعالان شبکه ملی وارثون از 12 استان کشور حضور داشتند.

در این همایش که برای اولین بار و به میزبانی ستاد راهیان نور شبکه ملی وارثون برگزار شد، پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه فرهنگی راهیان نور کل کشور و حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا، 6 نفر از نمایندگان فعالان شبکه ملی وارثون گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود در زمینه اردوهای راهیان نور ارائه دادند.

به گفته حجت الاسلام رضا آبیار نماینده فعالان مردمی در ستاد مرکزی راهیان نور و دبیر ستاد راهیان نور شبکه ملی وارثون، این شبکه از تجمیع حدود 1500 موسسه فعال در عرصه جهاد و شهادت تشکیل شده و در زمینه هایی هچون اردوهای راهیان نور فعالیت می کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها