با حضور حجت الاسلام مصلحی؛

مراسم چهلمین روز شهادت «احمد جلالی نسب» برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت شهید احمد جلالی نسب از شهدای مفقودالاثر مدافع حرم اهل بیت(ع) پنجشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهیدان در مسجد جواد الائمه خیابان انسجام قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ - 20January 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس طی سخنانی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مفقودالاثر جلالی نسب، با اشاره به برخی ویژگی های شهیدان اظهار داشت: به تعبیر قرآن کریم شهیدان علاوه بر خانواده خود همه مردم را نیز مدیریت و اداره نموده و در سرنوشت آنها نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: امثال شهید جلالی نسب در شرایطی که می توانستند مانند سایر افراد جامعه به زندگی عادی خود مشغول باشند، بر حسب وظیفه و تکلیفی که بر بر دوش خود احساس کردند، با گذشتن از رفاه و آسایش خویش جان خود را برای تامین امنیت دیگران نثار نمودند.

در این مراسم، فرمانده سپاه استان قم و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، و جمعی از پرسنل سپاه و بسیج و اعضای هیئت رزمندگان اسلام قم حضور داشتند.

شهید احمد جلالی نسب معاون عملیات یگان امنیتی سپاه قم بود که 22 آذر امسال در شهر تدمر سوریه بر اثر شلیک مستقیم موشک تکفیری ها به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار