حجت الاسلام سالک:

کشف حجاب در ایران، یک جریان برنامه‌ریزی شده بین المللی است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام می‌کنم ضعف در موضوع حجاب، به دلیل عدم باورمندی مسئولان چه در رده‌های بالا و چه در رده‌های سازمانی است.
کد خبر: ۲۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ - 24June 2014

کشف حجاب در ایران، یک جریان برنامه‌ریزی شده بین المللی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام «احمد سالک» رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در موضوع حجاب ما به دنبال اجرای قانون عفاف و حجاب هستیم که توسط 24 دستگاه ابلاغ شده است، اما موضوع بدحجابی و حتی کشف حجاب در ایران، یک جریان برنامه ریزی شده بین المللی است و حتی رسما اعلام میکنند که کشف حجاب کنند که بی تردید دستگاههای امنیتی باید با عوامل داخلی و خارجی برخورد کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: مسئولان باید باور کنند که فرهنگ دین باعث نجات حاکمیت میشود، باید نوع نگاه به حجاب را به مقتضاء دین تنظیم کنند. مسئولان قانونگذار نیز باید بدانند که این قانون نجات دهنده آنهاست و مشکل اصلی ما هم نوع نگاههاست. ما نیاز به یک انقلاب داریم که اندیشهها و ارزشهای اول انقلاب را زنده کنیم، نقطه امید ما جوانانی است که بیش از 700 هزار نفر در اعتکاف شرکت میکنند. این یعنی جوهره جامعه ما متدینین هستند.

نماینده مردم اصفهان یادآور شد: طرح جامع تعالی خانواده با 50 ماده در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب کردیم و پس از کارهای قانونی، آن را به مجلس فرستادیم و در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم که نوبتش را به جلو بیندازیم.

گفتنی است همایش «واکاوی رخنههای فرهنگی» از سلسله همایشهای «مرزبانی فرهنگی» پنجشنبه، پنجم تیرماه با حضور بیش از 40 تن از چهرههای مطرح فرهنگی-سیاسی کشور در مهدیه مشهد برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار