سخنگوی اورژانس تشریح کرد؛

آخرین آمار مصدومان آتش سوزی پلاسکو/ عملیات اطفاء حریق و آب‌پاشی در بخش‌هایی که دود سفید خارج میشود ادامه دارد

سخنگوى اورژانس گفت: عملیات اطفاء حریق و آب‌پاشی در بخش‌هایی که دود سفید خارج میشود هنوز ادامه دارد.
کد خبر: ۲۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ - 20January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مجتبی خالدى» سخنگوى اورژانس در گفت و‌گویی در تشريح اخرين جزييات اتش‌سوزى «پلاسكو» اظهار داشت: در حال‌حاضر همچنان دود سفيد رنگ از ساختمان فروريخته «پلاسكو» ديده مي‌شود.

وى افزود: خودروهاى اتش نشانى در حال اوار بردارى هستند. از شب گذشته تا كنون كسي از زير اوار خارج نشده است اما يكى از اتش نشانان در حين اوار بردارى دچار مجروحيت شد.

خالدى با اشاره به تعداد مصدومان سانحه اتش سوزى اضافه كرد: به طور كلى ٨٦ نفر در اين حادثه مصدوم شدند و يك نفر هم فوت كرد. از تعداد ٨٥ نفر باقي مانده ٥١ نفر بصورت سرپايي درمان  و ٣٤ نفر هم به بيمارستان منتقل شدند،  از اين تعداد هم سه نفر به بيمارستانهاى امير اعلم، كسرى و فارس انتقال يافتند.

سخنگوى اورژانس تهران تصريح كرد: در حال حاضر ١٥ دستگاه امبولانس، ٢ دستگاه اتوبوس امبولانس و خودرو فرماندهى اورژانس تهران مسىوليت پوشش اين حادثه را بر عهده دارند خوشبختانه مشكلى در اراىه خدمات وجود ندارد.

وى ادامه داد:بيشترين نگرانى مربوط به موضوع اوار بردارى ضايعات ناپايدار است.

خالدى خاطر نشان كرد: همچنان عمليات اطفا حريق و آب پاشى بر روى بخشهايى كه دود سفيد از آن خارج مي شود وجود دارد اما به طور كلى اولويت اتش نشانى اوار بردارى از ضايعات بوده تا بار ساختمان سبك شود و امكان دسترسي به طبقات تحتانى وجود داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها