رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای ۳۳ برنامه ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۳۳ برنامه محوری ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 24June 2014

اجرای ۳۳ برنامه ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «علی گرجی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از هفتم تیر به عنوان کارنامه سربلندی و غرور شهیدان راست قامت تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: حقیقتاَ خون شهدای کربلای عاشورای هفتم تیر، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

گرجی تجلیل از مقام شامخ شهدای هفتم تیر را باعث تقویت باورها و ارزشهای والای آنان در جامعه برشمرد و تصریح کرد: تبیین اهداف و آرمانهای مکتب شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و امام برای عبرتگیری از گذشته و آگاهیدادن به  نسل جوان از ضروریات امروز کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری 33 برنامه محوری همزمان با سی و سومین سال فاجعه هفتم تیر در استان خبر داد و تصریح کرد: مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء و گرامیداشت شهدای هفتم تیر علیالخصوص شهید دیارمان؛ رحمن استکی، روز پنجشنبه 5/4/93 ساعت 17:00 در گلزار شهدای شهرکرد برگزار میشود.

گرجی از مسجد جامع شهرکرد به عنوان سنگر مبارزه مردم ولایتمدار استان در انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دو شب مراسم با حضور دو سخنران کشوری پنجم و ششم تیرماه بعد از اقامهی نماز مغرب و عشاء، در این مسجد برگزار میگردد.

به گفته وی سخنرانان این دوشب دکتر احمدی- عضو هیئت علمی دانشگاه قم و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی؛ رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) میباشند.

وی همچنین از برگزاری ویژهبرنامه «آقا سرت سلامت» به شکرانه سلامتی مقام عظمای ولایت در حادثه تروریستی ششم تیر 1360  و بهرهمندی از بیست و پنج سال ولایت مقتدرانه معظمله خبر داد و گفت: این برنامه در میعادگاههای نماز جمعه سراسر استان و بصورت ویژه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با قرائت «مناجات الشاکرین» ساعت 12:30 روز جمعه ششم تیر ماه برگزار میگردد.

به گفته وی دو نمونه تولیدات تبلیغی با عنوان«شیفتگان خدمت» و «با قافله بهشتی» با تیراژ بالا در استان چاپ و توزیع میگردد.

گفتنی است برگزاری کلاس معارف مشترک مدیران استان و شهرستان شهرکرد و حضور بر سر مزار شهید استکی، برگزاری دعای پر فیض ندبه و برگزار مراسم در مساجد شهرکرد از سایر برنامههای پیشبینی شده گرامیداشت سی و سومین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید دیارمان در این فاجعه، شهید رحمن استکی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار