جانشین پلیس راهور:

دشمن بعد از جنگ نظامی و نرم به این نتیجه رسید که باید ایران اسلامی را باور کند

جانشین پلیس راهور کشور با بیان این که دشمن بعد از جنگ نظامی و جنگ نرم به این امر رسیده است که باید ایران اسلامی را باور کند، گفت: آنان همه تلاش خود را برای ضربه به نظام اسلامی صورت دادند اما نتوانستند کاری از پیش برند.
کد خبر: ۲۲۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ - 20January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار موسی امیری جانشین پلیس راهور کشور در یادواره سرداران و 63 شهید شهر امامزاده عبدالله(ع)، شهدای منطقه بالاخیابان لیتکوه، شهدای مدافع حرم و سی و پنجمین سالگرد حماسه ششم بهمن آمل و شهدای جنگل که در حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای کاسمده اظهارداشت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که در مسیری ارزنده و گرانقدر گام برداشتند.

سردار امیری بیان داشت: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ماندگار و جاویدان هستند که تفکر ارزشمند و گرانقدر آنان به خارج از کشور منتقل شده و آزادی خواهان از آن الگوگیری می کنند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی در مسیر عزت و سربلندی قرار دارد که رزمندگان ما توانستند با مجاهدت های خود این افتخار ارزشمند و والا را برای کشورمان رقم زنند.

جانشین پلیس راهور کشور ادامه داد: تا زمانی که تفکر ایثار و شهادت در کشورمان وجود دارد تهدیدها و تلاش های دشمنان نمی تواند اثرگذاری خود را بر روی این ملت داشته و کشورمان در امان است.

سردار امیری افزود: مردم شهرستان آمل نیز در حماسه ششم بهمن سال 60 مقاومت و ایستادگی ارزنده ای صورت داده و کار ارزشمندی انجام دادند که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

جانشین پلیس راهور کشور با بیان این که ترویج فرهنگ و راه شهدا امری مهم و اساسی است، گفت: ضرورت دارد تا ایثار و مجاهدت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و آیندگان نظام اسلامی انتقال داده شود.

وی اظهارداشت: دشمن در طول سال های انقلاب اسلامی همواره با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه به نظام اسلامی بوده است تا بتواند اهداف و خواسته های خود را محقق کند.

سردار امیری تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت شایسته ملت ایران و رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری سبب شده است تا دشمنان نتوانند توفیقی داشته و امروز در مسیر عزت و عظمت قرار داریم.

جانشین پلیس راهور کشور افزود: راه اندازی شبکه های ماهواره ای نیز ترفند دیگر دشمنان برای نفوذ فکری نسل جوان جامعه است تا بتوانند آنان را از مسیر منحرف کنند.

وی با بیان این که دشمن بعد از جنگ نظامی و جنگ نرم به این امر رسیده است که باید ایران اسلامی را باور کند، گفت: آنان همه تلاش خود را برای ضربه به نظام اسلامی صورت دادند اما نتوانستند کاری از پیش برند.

سردار امیری ادامه داد: حضور در پای میز مذاکره با ایران اسلامی نشانگر اهمیت و اثربخشی ایران اسلامی در معادلات بین المللی است که قدرت های بزرگ دنیا به مذاکره با کشورمان اقدام کردند.

جانشین پلیس راهور کشور با بیان این که ایران اسلامی نقش محوری در معادلات بین المللی دارد، افزود: در اجلاس کشورهای حامی سوریه نیز خواستار حضور ایران در این برنامه شدند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد راه شهدا را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم که برگزاری باشکوه یادواره های شهدا نیز بسیار ارزشمند و گرانقدر است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: امروز جوانان ایران اسلامی در دفاع از حرم آگاهانه و با شجاعت ارزشمندی مشغول فعالیت و تلاش هستند و عظمت خود را از شهدای عزیز و گرانقدر داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها