با حضور امیر سیاری صورت گرفت؛

معرفی فرمانده جدید ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش

با حضور امیر سیاری فرمانده جدید ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش معرفی شد.
کد خبر: ۲۲۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 21January 2017

به گزارش دفاع پرساز رشت، با پایان خدمت دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی مراسم تکریم و معارفه فرماندهان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با حضور امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش،محمد علی نجفی استاندار گیلان، جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولین استان برگزار شد و طی آن سکان هدایت این ناوگان طی مراسمی به ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری سپرده شد.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در این مراسم ضمن راهبردی بودن نیروی دریایی اظهار داشت: همکاری خوبی بین نیروی های منطقه چهارم بوده و تلاش های خوبی توسط امیر حداد تا کنون صورت گرفته است. وی با بیان اینکه نیروی دریایی نه تنها در بخش نظامی بلکه در وضعیت اقتصادی نیز اثرگذاری بسیار خوبی داشته است، گفت: نیروی دریایی در زمینه انضباط زبان زد می باشد.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه در شورای تأمین به جز خوبی و انضباط و وظایف سازمانی از رضایی‌حداد  چیزی ندیدیم، با تبریک به فرمانده جدید، اظهار داشت: ایشان فردی کاردان هستند و عاشقانه کار می کنند وی در پایان با بیان اینکه تمام مسولین نظام وظیفه دارند که در پاسداشت ارزش ها بکوشیم، گفت: امیدواریم جناب حداد همیشه موفق باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه انزلی نیز در این مراسم گفت: امیر حداد از نیرو های بسیار پر تلاش و ولایت مدار و مومن بوده و هستند وی با بیان اینکه افرادی مانند امیر حداد ، گوهر هایی برای نظام هستند که زیر پرچم ولایت شکل گرفتندامام جمعه انزلی در ادامه با اشاره به اینکه بازنشستگی و رفتن امیر حداد برای ما خوشایند نیست، اظهار داشت: امیدوارم فعالیت های ارزنده امیر حداد مورد نظر پروردگار قرار گیرد و برادر باقری فرمانده جدید در این مسئولیت موفق باشند.

باقری پیش از این جانشین ناوگان چهارم نیروی دریایی ارتش بود. در این مراسم همچنین از تلاش‌های امیر افشین رضایی‌حداد فرمانده سابق این منطقه قدردانی شد و وی گزارشی از فعالیت‌های منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار