مردم بوشهر در غم شهادت «فرشتگان نجات» شمع روشن کردند + تصاویر

مردم بوشهر در غم حادثه آتش سوزی روز گذشته ساختمان پلاسکو در تهران با حضور در ایستگاه های آتشنشانی به یاد آتشنشان غیور و فداکار شمع روشن کردند.
کد خبر: ۲۲۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ - 21January 2017
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، مردم بوشهر در غم حادثه آتش سوزی روز گذشته ساختمان پلاسکو در تهران با حضور در ایستگاه های آتشنشانی به یاد آتشنشان غیور و فداکار شمع روشن کردند.

بر اساس این گزارش مراسم قرائت دعای توسط نیز در محل ایستگاه آتشنشانی باغ زهرای بوشهر برگزار شد و آتشنشانان بوشهری به یاد همکاران شهید و ایثارگر خود دعا زمزمه کردند.

حادثه حریق در ساختمان پلاسکو در ساعت ۷:۵۹ دیروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و گروهی از آتش‌نشانان به محل اعزام شدند اما در حالی که شعله‌های آتش مهار و به طور نسبی اطفاء شده و آتش‌نشانان مشغول عملیات ایمن‌سازی و تخلیه دود بودند، در حوالی ساعت ۱۱:۳۰ وقوع چند انفجار تاب ایستادگی را از پلاسکو گرفت و این ساختمان ۵۴ ساله در عرض چند ثانیه فرو ریخت.

هنوز از سرنوشت آتشنشانان اطلاع دقیقی در دست نیست اما گمانی زنی ها احتمال شهادت همه این ایثارگران را قوت بخشیده است. با گذشت بیش نردیک به یک روز از حادثه عملیات آوربرداری همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار