در دیدار با نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

حمایت نمایندگان استان کرمانشاه از برنامه‌های حوزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: انتظار داریم نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه حمایت لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۲۲۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ - 21January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، صبح امروز سرهنگ پاسدار مراد علی محمدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در سالن جلسات شهدای مطلع الفجر اداره کل حفظ آثار کرمانشاه، در یک نشست صمیمی با نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار داریم نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از برنامه های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه حمایت لازم را انجام دهند.

در این نشست سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نقش مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس را بی بدیل و ارزنده دانشت.

وی خاطر نشان کرد: نقش مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس را باید در کلام گهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی دید، آنجا که می فرمایند جنگ در این استان شروع شد و در همین استان به پایان رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قهرمانان دفاع مقدس استان در کتاب های درسی بیشتر از گذشته معرفی شوند.

حسینی کیا در ادامه ضمن تاکید بر معرفی شهدای شاخص توسط رسانه های جمعی اظهار کرد: ظرفیت های خوبی در استان برای شناساندن دفاع مقدس به نسل جدید وجود دارد.

وی افزود: خاطرات والدین شهدا، رزمندگان و ایثارگران ثبت وضبط شود تا افتخاری برای نسل های آینده کشور اسلامی ما باشد.

مهندس صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: راهیان نور ظرفیت مناسبی برای معرفی فرهنگ غنی دفاع مقدس است و مسئولین استانی حمایت های مادی و معنوی موثرتری در این حرکت عظیم فرهنگی داشتنه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار