مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان:

شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: شهدا قهرمانان اصلی کشور هستند و باید به جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.
کد خبر: ۲۲۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ - 21January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار محمد رضا حسنی سعدی پیرامون نقش فضای مجازی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: از لحاظ تربیتی تمام اقشار جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان به دنبال الگو و قهرمان هستند و کاری کنیم که در فضای مجازی قهرمانان اصلی کشور که همان شهدا هستند، معرفی شوند.

وی افزود: قهرمانان اصلی ما سردار سلیمانی، شهید زندی ها و شهید زنگی آبادی ها هستند که رشادت های زیادی در دفاع مقدس آفریدند و به دلیل اینکه خانواده های این عزیزان در جامعه حضور دارند و آثار و وصایای آنها هم موجود است، برای جامعه ملموس تر و تاثیرگذاری آنها در جامعه بیشتر است.

مدیر کل بنیاد شهید استان تصریح کرد: استان کرمان 6544 شهید تقدیم انقلاب کرده است که وصایا، خاطرات و کتابهای اکثر این شهیدان موجود هست و همانطور که رهبری فرمودند این مطالب سالهای سال میتواند تغذیه روحی، خوراک معنوی برای جامعه و به خصوص نسل جوان باشد.

حسنی سعدی در ادامه افزود: فضای مجازی ظرفیت بالقوه ای در این زمینه دارد و از آنجایی که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مخاطب بسیار زیادی را دارد، معرفی و ترویج سبک زندگی شهدا باعث جاری و ساری شدن فرهنگ شهدا در بین جامعه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار