سردار باقرزاده:

تشییع شهدا گمنام با استقبال بی نظیر جوانان و مردم ایران رو به رو می‌شود

سردار باقرزاده رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آئین های تشییع شهدای گمنام شاهد جلوه های بسیار زیبایی از سوی مردم و جوانان کشورمان هستیم که با برنامه ریزی بسیار منظم و خوب، شهدا را در شهرهای مختلف استقبال و بدرقه می کنند.
کد خبر: ۲۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ - 21January 2017

به گزارش دفاع پرس از رشت، هجدهمین یادواره ۱۳۶ شهید والامقام شهرستان رضوانشهر و یادبود ۴ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس در بقعه حضرت امین السلطان(علیه السلام) غریب بنده این شهرستان برگزار شد.

سردار سید محمد باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جان باختن نیروهای آتش نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تهران اظهار داشت: این عزیزان که قصد امداد و کمک به مردم را داشتند، خود گرفتار ریزش ساختمان شدند و در واقع شهید محسوب می شوند.

وی افزود: شهیدان کسانی هستند که در درس بندگی کلاس خداوند قبول شدند و شهادت را پرواز از خاک تا خدا می دانند و شهدای عزیز ، گل های بوستان زهرای اطهر بودند که آلودگی های دنیا آنها را از شکفتن باز نداشت.

فرمانده کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید گفت: خداوند در قرآن فرموده کسانی که می خواهند راه شهدا را ادامه دهند، باید اهل صدق باشند و شهدا صدق در اطمینان داشتند و صاحب عزم بودند.

وی یادآور شد: دفاع مقدس و جبهه های ما ، سراسر هنر و مردانگی رزمندگان و شهدای عزیزی بود که در اوج صداقت به شهادت رسیدند.سردار باقرزاده با اشاره به ترکیب جمعیتی و تنوع مذهبی در این شهرستان افزود: به تناسب آمار جمعیتی اهل سنت در این منطقه، تقریباً به همان میزان نیز شهدای این شهرستان از اهل سنت هستند که دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کرده اند .

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: در آئین های تشییع شهدای گمنام شاهد جلوه های بسیار زیبایی از سوی مردم و جوانان کشورمان هستیم که با برنامه ریزی بسیار منظم و خوب، شهدا را در شهرهای مختلف استقبال و بدرقه می کنند و باید رسانه ها به ویژه صدا و سیما ، این صحنه ها را به تصویر بکشد.

سردار باقرزاده بیان کرد: امروز در پرتو این شهادت ها ، آرامشی برای کشور پدید آمده که هم اکنون دشمن به این آرامش طمع دارد و می کوشد آن را سست کند.

وی خوف  در دل دشمنان اسلام را از الطاف الهی دانست و گفت: کفار با داشتن سلاح و تجهیزات در دلهاشان خوف دارند که این خوف را خداوند در دل آنها می اندازد و در دنیای امروز هم آمریکایی ها از ملت و مردم ایران اسلامی خوف دارند. وی عزم راسخ، پایداری در حفظ ارزشها و داشتن بصیرت را اساس و لازمه حفظ انقلاب دانست و گفت: با داشتن ثبات قدم و عزم الهی در برابر دشمنان شکست خورده نظام به پیش می رویم و تا ظهور حضرت مهدی عج الله بر آرمانهای شهدا و امام راحل خواهیم ماند.

این مراسم با مداحی حاج مرتضی طاهری، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) و با حضور محمود شکری نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار