فرمانده سپاه استان فارس خبر داد

توزیع 5 هزار سبد رمضانیه بین محرومان استان فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر بیش از 5000 سبد رمضانیه حاوی برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، سویا، قند به ارزش هر بسته 850 هزار ریال در بین محرومان توزیع می‌کند.
کد خبر: ۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ - 24June 2014

توزیع 5 هزار سبد رمضانیه بین محرومان استان فارس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «غلامحسین غیبپرور» فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم رونمایی و بارگیری سبد رمضانیه سال 93 با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولین در محل سپاه فجر، با بیان اینکه ادعای ما این نیست که همهی محرومین استان را میتوانیم پوشش دهیم گفت: ما میخواهیم بگوییم که میشود الگو ارائه داد.

وی افزود: حوزهی فعالیت فقط بحث کالایی و غذایی نیست. چهار سال است که هئیت عاشوراییان فارس در حوزهی درمان وارد شدند و بار اصلی به دوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

سردار غیب پرور گفت: خانهی بهداشت، راه روستایی، احداث و بازسازی مساجد و حسینیه، احداث پل، غسالخانه، احداث مکانهای ورزشی و کتابخانه، احداث خانهی عالم و محرومین از جمله اقدامات سپاه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگسازی است.

وی ضمن اشاره به عملکرد موسسه امدادگران عاشورا از زمان تاسیس تا پایان سال 92 گفت: 800 پرونده در حوزههای خدامت بستری، خدمات دارویی، بن غیر نقدی، کمکهای بلا عوض، وام قرض الحسنه و غیره تشکیل شده است که 3219 نفر مراجعه کننده داشته است.

سردار غیب پرور گفت: از روند مدیریتی که استاندار در پیش گرفتهاند تشکر میکنم. به هر ترتیب همانطور که اشاره شد ما نیازمند همت بلند مدیران جهادی هستیم و تحقق این امر نیازمند آرامش استان است که الان وضعیت همدلی و برادری را در استان شاهد هستیم.

نظر شما
پربیننده ها