وزیر اطلاعات سانحه دلخراش ساختمان «پلاسکو» را تسلیت گفت

«حجت الاسلام علوی» در‌پی آتش‌سوزی و ریزش ساختمان «پلاسکو» در پیامی این سانحه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۲۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵ - 21January 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پیام سیدمحمود علوی آمده است: سانحه دلخراش و ناگوار ساختمان پلاسکو باعث تأثر و تأسف عمیق گردید.

در بخش دیگر این پیام آمده است: شهادت غرور آفرین آتش نشان های جان بر کف را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، امت شهید پرور و به ویژه خانواده معزز و داغدار آن ها، صمیمانه تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای شادی روح آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان، صبر و سلامتی و برای مصدومان حادثه، شفای عاجل مسئلت می نمایم.

وزیر اطلاعات در پیام خود آورده است:به طور قطع، یاد و نام پرخاطره جان برکفان سازمان آتش نشانی و نیروهای امدادرسان و درس ایثار و فداکاری این عزیزان تا همیشه بر خاطره ها باقی خواهد ماند.

ساختمان تجاری پلاسکو واقع در خیابان جمهوری، صبح پنجشنبه 30 دچار آتش سوزی شد و در ساعت 11 و 30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت که منجر به گرفتار شدن تعدادی از آتش نشانان و شهروندان در زیر آوار شد.

از زمان ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون عملیات آواربرداری با کمک تمام تجهیزات و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی ادامه دارد و هیات دولت هم امروزـشنبه ـ را عزای عمومی اعلام کرد.

نظر شما
پربیننده ها