مسئول بهداری پدافند هوایی هوا و فضای سپاه پاسداران خبر داد؛

راه اندازی چهارمین بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق محروم جنوب دامغان

مسئول بهداری پدافند هوایی هوا و فضای سپاه پاسداران از راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه سرکویر در جنوب دامغان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ - 22January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از دامغان، محمد حکمت ضمن بیان اینکه بیمارستان صحرایی سرکویر دامغان به عنوان چهارمین بیمارستان صحرایی وابسته به پدافند هوایی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این مجموعه در ۱۳۰ کیلومتری جنوب دامغان و در منطقه سرکویر با ۹ روستا و قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستاییان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان پنج پزشک متخصص و عمومی و نیز ۲۰ پرستار، مددکار، روانشناس و مشاور و به مدت هشت روز در بخش های چشم پزشکی، نوار قلب، ترزیقات، آموزش سلامت، بهداشت محیط، روانشناسی و داروخانه به صورت رایگان خدمات ارائه می دهند، گفت: پیش بینی می شود در طول برپایی بیمارستان ۸۰۰ نفر از مردم منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

مسئول بهداری پدافند هوایی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برنامه های این مرکز را راه اندازی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم و دور افتاده کشور ذکر کرد و افزود: تاکنون چهار بیمارستان صحرایی در سطح کشور راه اندازی شده و در صورت نیاز و اعلام مناطق دیگر نیز این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

حکمت خاطر نشان کرد: در این بیمارستان علاوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ۵۰۰ کیف امدادی، یک دستگاه تست قند و دستگاه نوار قلب به مرکز بهداشتی و درمانی روستای معلمان اهداء شده که امیدواریم بخشی از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم محروم برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار