با همکاری هوانیروز صورت گرفت؛

اجرای عملیات چتربازی توسط کلاه‌سبزهای ارتش

عملیات مشترک چتربازی (پرش از شنوک) توسط تکاوران تیپ نوهد و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق عمومی اصفهان با موفقیت اجرا شد.
کد خبر: ۲۲۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 22January 2017
عملیات چتربازی توسط کلاه سبزهای ارتش اجرا شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در ادامه تمرینات منظم و مداوم تکاوران چترباز نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، در هفته گذشته کلاه سبزهای تیپ 65 نوهد میهمان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش بودند، تا با اجرای عملیات مشترک از جمله اجرای پرش‌ از شنوک، آمادگی رزمیشان را در جهت حراست از ایران اسلامی حفظ کرده و ارتقا دهند.
 
سرهنگ ستاد خلبان «علی عفیف» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز در جمع خلبانان و تکاوران چترباز خواستار ارتقای استانداردها جهت بالا بردن توان رزمی توسط هر دو گروه شد و گفت: شما دژ محکم و استوار این ملتید. چشم امید ملت به شماست و هر چه قوی‌تر عمل کنید از یک سو در میدان‌های رزم قوی‌تر ظاهر خواهید شد و از سویی دیگر در زمان صلح با ایجاد توان بازدارندگی موثر، موقعیت مناسبی را برای پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها فراهم خواهید کرد.   
 
خاطرنشان می‌سازد پروازها و پرش‌ها طی 5 روز در مناطق آموزشی استان اصفهان با موفقیت اجرا شد و در پایان خلبانان و چتربازان شعار «تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم» را سر دادند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار