رئیس اداره ورزش سوادکوه خبر داد؛

برگزاری یادواره 17 شهید ورزشکار سوادکوه

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت: یادواره 17 شهید ورزشکار سوادکوه بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، رضا احمد‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یاد‌واره شهدای ورزشکار سوادکوه به اهمیت گرامی‌داشت یاد شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت شهیدان 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی این اداره برای برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان در بهمن‌ماه خبر داد و افزود: جلسه هماهنگی به منظور برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان با حضور هیأت‌های ورزشی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از وجود 17 شهید ورزشکار در شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار از اولویت‌های فرهنگی ما محسوب می‌شود و برای برگزاری آن از تعامل و همکاری با ادارات، نهاد‌ها و هیأت‌های ورزشی استفاده می‌شود.

احمد‌زاده زنده‌ نگه­داشتن یاد و خاطره شهیدان و الگو‌سازی برای جوانان را از اهداف اولویت‌دار فرهنگی اداره ورزش و جوانان سوادکوه ذکر کرد و افزود: سخنرانی، پخش کلیپ و تقدیر از خانواده‌های شهدای ورزشکار با حضور قهرمانان ورزشی شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه گفت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان سوادکوه با همکاری هیأت‌های ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها