در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

تعویض پرچم‌های مزار شهدای سوادکوه در دهه فجر/ دیدار با 115 خانواده شهید در سوادکوه شمالی

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: پرچم‌های مزار شهدای سوادکوه در دهه فجر تعویض می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مهدی یزدانی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی صبح امروز در کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه چهره فرهنگی دهه فجر باید بیش از پیش در جامعه خود را نشان دهد، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی ستاد دهه فجر با تشکیل کمیته فرهنگی و با مسؤولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر با حضور اعضا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: برگزاری جشنواره فصلی قرآن در 15 بخش، برگزاری محافل قرآنی، یادواره شهدا و دیدار با علما و خانواده‌های ایثار‌گران بخشی از برنامه‌های فرهنگی دهه فجر امسال است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی  از تعویض پرچم‌های مزار شهدای سوادکوه و دیدار با 115 خانواده شهید در شهرستان سوادکوه‌شمالی توسط بنیاد شهید خبر داد و خاطر‌نشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف در مساجد و اداره‌های فرهنگی در حال انجام است.

یزدانی به لزوم ارسال برنامه‌های فرهنگی ادارات و نهاد‌ها برای درج در روز‌شمار شهرستانی اشاره و بیان کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری نقاشی خیابانی، عکاسی و جشنواره بومی و محلی نیز از برنامه‌های مورد نظر دیگر کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در پایان گفت: همایش نهضت روشنگری با موضوع آگاهی و بصیرت‌افزایی نیز از برنامه‌های بسیج شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار