مسئول كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد؛

آمادگی استان مازندران برای برگزاری انتخابات كاملا الكترونیكی

رییس مركز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: زیر ساخت‌ها و بستر ارتباطی لازم برای برگزاری انتخابات كاملا الكترونیكی در استان مازندران كاملا مهیا است.
کد خبر: ۲۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ابوذر قربانی رییس مركز برنامه ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری مازندران در اولین جلسه كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ظهار داشت: پایداری خطوط ارتباطی استانداری با وزارت كشور و فرمانداری ها و بخشداری های سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرآیندهای انتخابات با كمك این شبكه در سامانه جامع انتخابات اجرا و پیاده سازی می شود.

قربانی تاكید كرد: فرمانداران و بخشداران شخصا از سامانه جامع انتخابات استفاده نموده و امضا های الكترونیكی را در سامانه انجام دهند.

مسئول كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در ادامه از  آمادگی استان برای برگزاری انتخابات بصورت كاملا الكترونیكی خبر داد و افزود: زیر ساخت ها و بستر ارتباطی لازم  برای این امر در استان مازندران كاملا مهیا است.

وی در پایان از همكاری صمیمانه شركت مخابرات منطقه مازندران و اداره كل زیر ساخت استان در بحث زیرساختی و ارتباطی و از اداره كل ثبت احوال استان در بحث كارت هوشمند ملی تقدیر كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار