مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

شکست دشمنان در عرصه نظامی باعث روی آوردن آنان به عرصه جنگ نرم شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شکست های پی در پی نقشه های دشمن را در عرصه نظامی و سخت عاملی برای روی آوردن نظام سلطه جهانی به عرصه جنگ نرم دانست و گفت: امروز همه آنها به این واقعیت رسیده اند که اگر کوچکترین تعرضی به کشورمان شود با واکنش سریع، سخت و خشن ملت ایران مواجه خواهند شد
کد خبر: ۲۲۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، بهمن ماه را مطلع وقوع بزرگترین انقلاب معاصر قرن بیستم یاد کرد و اظهار داشت: این رویداد عظیم که ریشه در مذهب و فرهنگ این مردم داشت آثار شگرفی در جهان ایجاد کرد و تمام مرزبندی ها و معادلات قدرت های جهانی را در هم شکست.

صفری تصور شکست نظام سلطنتی حاکم بر ایران را با وجود حمایت های همه جانبه ابرقدرتها برای آنان غیر قابل باور خواند و افزود: انفاس قدسی امام راحل(ره) و اتحاد و همدلی ملتی که از تحقیر و توهین های بیگانگان به ستوه آمده بودند بساط دخالت و چپاول استعمارگران را برای همیشه از این آب و خاک برهم چیدند و همین استقلال خواهی و تداوم روح استعمار ستیزی مردم عناد و کینه نظام سلطه را علیه انقلاب نوپای اسلامی در پی داشت.

وی طراحی دهها دسیسه و نقشه کینه توزانه را از اولین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی نماد بارز وحشت استکبار جهانی از شنیده شدن ندای استعمارستیزی این ملت بیان کرد و اظهار داشت: در38 سال گذشته حتی یک روز هم بدون دشمنی و دسیسه دشمنان علیه کشورمان نداشته ایم و این عداوت دیرینه در هر مقطعی با شکل خاصی دیده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شکل گیری تفکرات التقاطی، قومی و مذهبی و همچنین تلاش برای تحریف مسیر انقلاب و ترور اندیشمندان و تئورسین های انقلاب را از جمله این توطئه ها برشمرد و تصریح کرد: تجهیز ارتش بعث عراق به پیشرفته ترین سلاحهای روز توسط 43 کشور جهان، اوج این دشمنی ها با مردم مسلمان ایران بود که با تقدیم بیش از دویست هزار شهید، هزاران جانباز و آزاده سرافراز، برای اولین بار درتاریخ کشور، وجبی از خاک مقدس ایران به دست دشمن نیافتاد.

صفری شکست های پی در پی نقشه های دشمن را در عرصه نظامی و سخت عاملی برای روی آوردن نظام سلطه جهانی به عرصه جنگ نرم دانست و افزود: امروز همه آنها به این واقعیت رسیده اند که اقتدار جمهوری اسلامی به مدد نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در حدی است که اگر کوچکترین تعرضی به کشورمان شود با واکنش سریع، سخت و خشن ملت ایران مواجه خواهند شد از این رو شکل تهاجم شان را تغییر داده اند.

وی برنامه ریزی هوشمندانه دشمن را بر پایه تضعیف باورهای مذهبی و ارزشهای ملی، ترویج بی بند و باری و بی عفتی همچنین تزریق روح ناامیدی به آینده را بویژه بین نسل جوان اعلام کرد و گفت: دغدغه اول رهبر معظم انقلاب و جمیع دلسوزان نظام مسئله تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن در این حوزه است و همه کسانی که به نحوی از انحاء تریبونی در اختیار دارند باید در جهت تقابل با این جنگ آشکار دشمن مجاهدت نمایند.

صفری با اشاره به محورهای مورد تاکید در بیانات مقام معظم رهبری، پایبند بودن به ارزشهای انقلاب، همت بلند در مسیر رسیدن به اهداف، پایبندی به استقلال کشور در تمام ابعاد، حساسیت به رفتار و عملکرد دشمن و تقویت تقوای دینی و بینش سیاسی را شاخصه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن بیان کرد.

وی تبیین آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را جزء اصلی ترین محورهای برنامه های شبکه استانی بیان کرد و افزود: افزایش سواد رسانه ای والدین و آشنایی بیش از پیش خانواده ها با این پدیده اجتماعی نوظهور در برنامه هایی مانند خانواده در رادیو و تلویرزیون پی گیری می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از خانواده ها خواست با درک دقیق اثرات سوء مواجهه کودکان و نوجوانان با حجم بسیار گسترده و متنوع اطلاعات مختلف در فضای مجازی، دقت نظر کافی را در خصوص خرید ابزارهای ارتباطی مدرن مانند گوشی های هوشمند و در اختیار قرار دادن این امکانات بعنوان مشوق های درسی برای کودکان و نوجوانان، اعمال نمایند. 

صفری میزان بینندگان شبکه استانی اشراق را طبق آخرین نظرسنجی ها 77 درصد اعلام و این موضوع را عامل دلگرمی کارکنان رسانه استانی بیان کرد و افزود: روحیه دینی و فضای مذهبی زنجان این استان را در ردیف آخرین استانها در استقبال از برنامه های ماهواره ای قرار داده است.

وی از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی در گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و افزود: برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده که از آن جمله می توان به سریال 13 قسمتی « یاشا» تولید مرکز زنجان و تله فیلم «حکیم هیدجی» اشاره کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار