تحولات سوریه؛

آزادسازی 5 شهرک دیگر در شرق حلب/ پهپاد جاسوسی داعش در دیرالزور منهدم شد

نیروهای ارتش سوریه در ریف شرقی حلب موفق شدند شهرک‌های «سرجه بزرگ»، «سرجه کوچک»، «مران»، «الطنبور» و «المنطار» را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.
کد خبر: ۲۲۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ - 22January 2017
آزادسازی 5 شهرک دیگر در شرق حلب/ پهپاد جاسوسی داعش در دیرالزور منهدم شدبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، ارتش سوریه بعد از آزادسازی شهرک صوران در حومه شرقی حلب، شهرک‌های «سرجه بزرگ»، «سرجه کوچک»، «مران»، «الطنبور» و «المنطار» را از دست تروریست‌های داعش آزاد کرد. 
 
روز گذشته نیز ارتش سوریه بر روستای «شامر» در نزدیکی صوران تسلط پیدا کرده بود. 
 بر اساس گزارش رسانه‌های جنگی وابسته به محور مقاومت اسلامی، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش سوریه محل تجمع تروریست‌های داعش را در جبل الثرده، مزارع پانورما، مقابر و محله‌‌های عرضی و عمال در دیرالزور مورد هدف قرار دادند.
 
خبرگزاری سانا نیز گزارش داد که یگان‌هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پوشش هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور تجهیزات تروریست‌های داعش را در دیرالزور و حومه‌های آن منهدم کردند و شماری از عناصر این گروه تروریستی را نیز به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه نیز گزارش داد که با یک فروند موشک هدایت شوند تانک وابسته به تروریست‌های داعش را در منطقه مهندسین در اطراف جبل الثرده منهدم کردند و شماری از عناصر آنرا به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز زخمی کردند.

همچنین خبرنگار سانا گفت: یگانی از ارتش سوریه با حمایت آتش توپخانه‌ای گروهی از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رساند و پهپاد جاسوسی این گروه تروریستی را نیز در منطقه مقابر در نواحی جنوبی دیرالزور منهدم کرد.
 
در حومه دمشق نیز ارتش سوریه اعلام کرد که در شهرک عین‌الفیجه واقع در منطقه وادی البردی پیشروی‌های چشمگیری داشته و بر ساختمان‌های شمالی سیطره یافته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها